.

Beantwoord

Buiten gebruik

  • 16 January 2012
  • 3 reacties
  • 731 Bekeken

Badge
Hallo, ik kom er met de telefoon niet doorheen dus dan maar zo. Door ernstige ziekte in het gezin is de administratie een beetje in het slopt geraakt en daarom nu mijn aansluiting buiten gebruik gesteld.
Wat moet ik doen om zo snel mogelijk weer te kunnen bellen? Weet ook niet om wat voor bedrag het gaat?
icon

Beste antwoord door Bibi 17 January 2012, 08:35

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

3 reacties

Badge +3
Als je beltegoed onder de nul is: dan kan je nog alleen via de internet opwaarderen!

Maar bedoel je iets anders: dan kan ik je helaas niet verder helpen,
Badge
Nee ik bedoel met een abonnement! Toch bedankt voor je reaktie!
Als je beltegoed onder de nul is: dan kan je nog alleen via de internet opwaarderen!

Maar bedoel je iets anders: dan kan ik je helaas niet verder helpen,
Badge +5
Hi Hoekje,
Welkom op het forum.
Je aansluiting is wegens administratieve redenen geblokkeerd. Gelieve contact op te nemen met de klantenservice via 1200,0612001200 vanaf de vaste lijn of [email]service@simyo.nl[/email]
Groet,
Bibi