.

Beantwoord

Buiten bundel kosten terwijl ik niet over mijn bundels heen ben gegaan? Hoe kan dit?

  • 15 August 2014
  • 2 reacties
  • 743 Bekeken

Ik heb per maand 100 min/SMS EN 200 mb Internet. Deze maak ik bijna nooit op en toch krijg ik bijna altijd extra kosten op mijn maandafrekening omdat ik 'buiten de bundel' kom. Hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Kim 17 August 2014, 12:38

Bekijk originele reactie

2 reacties

Hallo Joanverwiel.

Lees dit even door.
Daar staan een aantal antwoorden die van toepassing zouden kunnen zijn.

Groet,
Friesian.

Geeft het voor jou duidelijkheid?
Badge +6
Hoi Joanverwiel, welkom op het forum van Simyo! :)

Ik heb even meegekeken naar de facturen van juni en juli en zie dat je daarop verbruikskosten hebt gemaakt, door SMS naar het buitenland; SMS vanuit het buitenland; Gesprekken naar servicenummers en MMS binnen Nederland.

Dat is allemaal verbruik dat niet uit je bundel gaat, maar apart in rekening wordt gebracht.
Ik zou je willen aanraden om de link van Friesian te bekijken voor andere mogelijke oorzaken, waardoor er verbruikskosten worden gefactureerd.

Ook kan je dit zelf inzien op de specificatie van je facturen. Deze vind je op Mijn Simyo > Facturen. Daar kan je precies zien wat we waarvoor in rekening hebben gebracht.

Ik hoor het graag van je of ik hiermee je vraag heb beantwoord of dat je misschien nog andere vragen hebt? :)

@Friesian, dankjewel voor het meedenken!

Reageer