Vandaag zag ik de factuur van december van mijn 10 jarige dochter. Zij heeft blijkbaar de mogelijkheid gehad om buiten de bundel het internet op te gaan. Ik ben erg verbaasd dat dit kan, had namelijk bewust een bundel gekozen waar een beperkt bedrag aan vast zat. Ik heb nu ineens een extra 90 euro op de factuur staan voor een eenmalige periode buiten de bundel werken van mijn dochter. Ik ben dan ook erg benieuwd hoe dit zomaar kan!
Groeten Marjanne
Beste antwoord door Angelica
Nogmaals, welkom op het forum :)
Wat vervelend dat er kosten buiten de bundel zijn gemaakt. Als er een internetbundel actief is, kan er tegen een goedkoper tarief gebruik gemaakt worden van internet. Als de bundel op is, en er wordt nog steeds gebruik gemaakt van internet, zijn dit kosten buiten de bundel. Dit tarief ligt hoger. Op het moment dat er 80% van de internetbundel verbruikt is, wordt er een sms verstuurd. Ook bij 100% als de bundel op is. Of er daarna nog gebruik gemaakt wordt van internet, is aan de klant.
Zoals franswon aangeeft, kan je een extra bundel van 500 MB bijkopen. Dit kan net zo vaak totdat de nieuwe bundel per de eerste van de maand weer ingaat. Dit kan via Mijn Simyo. Ga naar Instellingen > Abonnement > MB's bijkopen.
Je kan er ook voor kiezen om internet uit te zetten als de bundel op is en weer aan te zetten op de eerste van de maand. Dit kan ook via Mijn Simyo > Instellingen > Netwerkinstellingen > Internet op je mobiel in Nederland. Hier kan je het aan/uit zetten.
Een andere optie is ook om mobiele data op de telefoon uit te zetten. Zo kan je dochter alleen gebruik maken van internet via WiFi.
In het systeem zie ik dat je net ook telefonisch contact hebt gehad met Daniel.
Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten? :$
@franswon, bedankt voor je antwoord :)
Groetjes, Angelica