.

Vraag

Buiten Bundel?

  • 1 March 2012
  • 3 reacties
  • 744 Bekeken

Badge
Ik heb het abbonnement geregeld en zie op de factuur van Januari dat men 1 euro 01 afrekend voor internetkosten. Waarom is mij totaal onduidelijk. Er staat helemaal niets omschreven. Ik had nog zoveel mb over dus het kan nooit buiten mijn bundel zijn. Buitenland heb ik uit staan dus??
Vorige maand had ik ook al zo'n klein bedrag bij de internetkosten staan. Nou gaat het niet om de hoogte van het bedraag maar ik wil graag een uitleg waarvoor dan.
Is er inmiddels een app. van Symio die je op je mobiel kunt installeren om je verbruik te checqen?

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Musicfreak,

Er is vreemd genoeg internet verbruik berekend. De kosten voor dit verbruik zijn onterecht. Dit probleem is inmiddels opgelost. Het bedrag (1,01 euro) zal worden verrekend met je komende factuur. Op je vorige factuur zie ik geen dergelijke verbruikskosten terug. Onze excuses voor het ongemak.

Simyo heeft geen app waarmee het mogelijk is je verbruik te checken.

Groetjes,

Alex
Badge
Alex, bedankt voor het nakijken. Gaf al aan dat het niet zozeer de "hoge "kosten waren maar meer een verklaring waar ik naar op zoek was. Overigens klopt het dat bij de vorige factuur geen extra internetkosten waren berekend. Ik had toen blijkbaar een mms verstuurd? Niet dat ik weet maar goed, zal dan wel iets met versturen fout zijn gegaan.
Reputatie 2
Badge +4
Beste Musicfreak,

Het verbruik wordt met vertraging verwerkt, dit geldt ook voor het dataverbruik. Vanwege de vertraagde verwerking zijn er onterecht datakosten in rekening gebracht. Dit heeft mijn collega inmiddels vergoed.

Uit de factuur van januari kunnen we opmaken dat je (wellicht per ongeluk) een MMS-bericht verzonden had naar een e-mailadres.

Groetjes,

Manisha

Reageer