.

Beantwoord

Buckaroo Stichting, wat betekent dat?

  • 8 March 2014
  • 4 reacties
  • 4966 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 19 reacties
Hallo
Bij mijn 1e factuurbetaling is bij de afschrijving vermeld Buckaroo Stichting derden gelden Nederland.
Wat betekent dit??
icon

Beste antwoord door wopper 9 March 2014, 11:07

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge
http://www.buckaroo.nl/consument/over-ons/buckaroo-stichting-derdengelden.aspx

De partij welke de betalingen regelt voor simyo.
Badge +8
Hoi 2SR,

Wopper heeft je vraag al prima beantwoord 🙂
Hier kun je het antwoord ook vinden.

Groetjes,
Charlene
rekening nummer gewijzigd....
via de voorgeschreven (ingewikkelde) stappen mijn rek.nr. gewijzigd. Ook keurig een activatiecode gekregen en weer ingevoerd en nu krijg ik de melding dat er niet geïncasseerd kan worden en of ik dan via iDeal wil betalen anders word ik afgesloten... Al jaren klant nog nooit te laat betaald, keurig mijn rekeningnummer gewijzigd en omdat Simyo de administratie niet goed op orde heeft 'mag' ik weer (onder dwang!) extra tijd en moeite doen om te betalen! Ik hoor graag wat hieraan te doen op een klantvriendelijke wijze aub want Simyo is toch uitgeroepen tot klantvriendelijkste provider? Nou dan merk ik graag het bewijs!
Badge +8
Hoi Jonas1979,

Welkom op het forum 🙂 Goed dat je ernaar komt informeren.
Je rekeningnummer is succesvol gewijzigd bij ons. Daar heeft het niet aan gelegen. Jammer dat je dat als ingewikkeld hebt ervaren. Er is een stap nodig om te kunnen verifiëren of het rekeningnummer dat wordt opgegeven wel degelijk van degene is die de aansluiting gebruikt. Wat zouden we daar volgens jou in kunnen verbeteren?
Er is geprobeerd om te incasseren van je nieuwe rekeningnummer, maar dat is weer teruggeboekt, of tegengehouden door de bank. Daar informeer je het beste over bij de bank. Zij kunnen je de exacte reden geven.
Nu heb je een eerste herinnering gekregen per email. Daar zit een link in naar iDeal. Daar kun je op klikken, en dan kun je de betaling alsnog voldoen. Die komt dan direct op de juiste plek terecht. Dit leek ons juist een makkelijke manier als 100 % online provider, voor onze klanten om een betaling alsnog in orde te maken.
Dat is allemaal niet dreigend en dwingend bedoeld. Ja, de rekening moet wel betaald, binnen een bepaalde termijn, maar het is gewoon een eerste herinnering van een openstaande factuur. Er zijn nog geen extra kosten of andere consequenties aan verbonden. En het is al helemaal niet dat we jou niet zouden vertrouwen. Dit is de standaard procedure.
De iDeal link is maar een bepaalde tijd geldig. Bij de tweede herinnering komen er wel administratiekosten bij. Gebruik de link dus voor de datum aangegeven in de email.

Laat je weten of het lukt?

Groetjes, Charlene

Reageer