.

Buckaroo st. derdengelden

  • 1 June 2012
  • 3 reacties
  • 2092 Bekeken

Badge
Hoi,
Er word door buckaroo zomaar 0.14 eurocent afgeschreven. Waar is dit voor ?????
Ik vertrouw dit niet echt. Ik kan dit ook nergens terug vinden bij mijn verbruik.


graag wil ik hier duidelijkheid over hebben.


ps Ook vind ik het super irritant dat jullie telefonisch nooit bereikbaar zijn

3 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Beste Rob,
Buckaroo is een bedrijf dat betalingen regelt voor allerlei bedrijven. Weet je zeker dat het om Simyo gaat? Er moet wel Simyo in de transactie staan anders gaat het dus om een ander bedrijf en verklaart het waarom je de 14 cent niet terug kunt vinden.
Ik heb aan het begin van mijn abbo ook een paar cent gehad aan kosten, dit zijn verbruikskosten, in de periode dat je nummer nog niet is overgezet kan dit zijn. Als je dan je sim gebruikt wordt dit uiteraard gewoon in rekening gebracht.
Als je Simyo per telefoon niet kunt bereiken, dan kun je ook nog via mail,twitter en facebook je probleem voorleggen aan Simyo.
Badge
Er staat bij de afschrijving dat het in opdracht van Symio is afgeschreven. Vandaar dat ik dus verwacht het bedrag terug te vinden in mijn verbruik kosten. Wat niet het geval is. Misschien zijn dit kosten die ik maak als ik online ga om een nieuw internet maand abbo af te sluiten met mijn tel.
Reputatie 5
Badge +10
Er staat bij de afschrijving dat het in opdracht van Symio is afgeschreven. Vandaar dat ik dus verwacht het bedrag terug te vinden in mijn verbruik kosten. Wat niet het geval is. Misschien zijn dit kosten die ik maak als ik online ga om een nieuw internet maand abbo af te sluiten met mijn tel.

Hoi Rob37,

Ik heb even naar je aansluitingen gekeken. Ik zie dat je een prepaid en een Simyo Lowcall aansluiting hebt. De kosten zijn gebaseerd op het voeren van een gesprek naar een vast telefoonnummer. Ik kan wel zien dat de Lowcall aansluiting niet tot nauwelijks wordt gebruikt.

Groetjes,

Alex

Reageer