.

Beantwoord

btw-verhoging

  • 3 October 2012
  • 1 reactie
  • 743 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hallo,

Op 29 augustus ontving ik van jullie het volgende mailtje:
Informatie verhoging BTW-tariefBeste Rik Van Drie,

De overheid heeft besloten het BTW-tarief in Nederland per 1 oktober 2012 te verhogen van 19% naar 21%. Als gevolg van deze verhoging zou ook Simyo alle tarieven moeten verhogen.

Goed nieuws!
Simyo wijzigt de tarieven van je huidige abonnement en eventuele bundels niet. Zo behoud je dezelfde vaste maandelijkse kosten ondanks de stijging van het BTW-tarief.

Welke tarieven wijzigen?
Als gevolg van de  BTW verhoging zullen onderstaande tarieven wel worden aangepast:
  • [color=#000000]Bellen en SMS: buiten bundel tarief wordt verhoogd met € 0,01[/color]
  • [color=#000000]Internet op je Mobiel: buiten bundel tarief wordt verhoogd met €0,05[/color]
  • [color=#000000]Bellen in en naar het Buitenland: tarieven worden aangepast conform de BTW verhoging[/color]
Klik hier voor een overzicht van alle huidige tarieven en de tarieven na 1 oktober 2012.

Vragen?
Kijk op www.simyo.nl/btw voor meer informatie en antwoorden op veelgestelde vragen. Wil je je abonnement opzeggen als gevolg van deze aanpassingen, dan kan dit via Mijn Simyo – tabblad ‘Selfservice’.  Je kunt ons uiteraard bereiken via het Simyo Forum of Twitter (@simyoNL) indien je nog vragen hebt. We helpen je graag verder.
 

Met vriendelijke groet,

Het Simyo Team

Nu de BTW-verhoging een feit is, zag ik op mijn laatste factuur dat de abonnementskosten toch met een euro zijn verhoogd, terwijl beloofd werd dat de kosten hetzelfde zouden blijven.

Graag uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Rik van Drie
icon

Beste antwoord door Wayne 5 October 2012, 09:17

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Rikv3,

Volgens onze gegevens zijn de reguliere abonnementskosten in rekening gebracht. Indien je de kortingen en verrekeningen in mindering brengt van de abonnementskosten zie je dat de kosten conform de afspraak berekend worden.

Reageer