.

Beantwoord

BTW op factuur aangevraagd echter nog steeds niet vermeld, wat kan ik doen?

  • 19 July 2021
  • 8 reacties
  • 92 Bekeken

Dag,

 

eerder al vroeg ik BTW op factuur aan, echter nog steeds niet vermeld. Heb ook al eens schuifje  aan/uit gezet, helpt niet..

Ik ontvang Graag alle facturen met BTW. Ook de vorige, dank alvast

icon

Beste antwoord door Daisy 20 July 2021, 09:37

Bekijk originele reactie

8 reacties

Schuifje aan en geen btw nota's. En ik blijf maar zoeken. Wat een gedoe. Kan dit niet beter?
Gewoon maandelijks de BTW er op noteren, zoals alle bedrijven dat doen...

Hallo @Billing bij instellingen kun je het gewoon aanzetten, zie onderstaande screendump:

BTW aan og uit

Heb ik ook zo gedaan en op de eerstvolgende factuur staat de BTW keurig apart op de factuur.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Billing,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je al goed bent geholpen door @JanD. Thanks @JanD! 😊

Eerlijk gezegd weet ik niet waarom deze optie niet standaard aanstaat. Ik zal je feedback in ieder geval meenemen naar de desbetreffende afdeling. Misschien kunnen ze dit in de toekomst wel automatisch aanzetten bij iedereen. 

Groetjes,
Seren

Hoi @EvertH,

Bedank voor je bericht. Wanneer je deze optie aanzet in Mijn Simyo zie je vanaf de eerst volgende maand de BTW factuur. Vanuit onze kant kan ik er voor zorgen dat je de BTW factuur met terugwerkende kracht ontvangt per mail. Ik zal dit gelijk voor je in orde maken. Mocht je nog vragen hebben hoor ik dat graag! 

Groetjes,
Seren

Super bedankt!

 

Schuifje aan en geen btw nota's. En ik blijf maar zoeken. Wat een gedoe. Kan dit niet beter?
Gewoon maandelijks de BTW er op noteren, zoals alle bedrijven dat doen...

Ik heb het inmiddels uitgevonden, ik heb meerdere accounts voor collega's en raakte de draad wat kwijt. Het blijft wel lastig. Een idee zou zijn, dat Simyo het schuifje gewoon standaard op “aan” heeft te staan. Zou ook een mooie oplossing zijn, maar het is inmiddels bij mijn accounts opgelost. :) 

Ik haak even in op dit topic omdat mijn whatsapp berichten niet meer beantwoord worden. Ik ontvang graag nog een BTW factuur van november. Ik heb inmiddels het schuifje voor de BTW factuur wel aangezet, maar mis die nog voor de maand november.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @EvertH,

Bedank voor je bericht. Wanneer je deze optie aanzet in Mijn Simyo zie je vanaf de eerst volgende maand de BTW factuur. Vanuit onze kant kan ik er voor zorgen dat je de BTW factuur met terugwerkende kracht ontvangt per mail. Ik zal dit gelijk voor je in orde maken. Mocht je nog vragen hebben hoor ik dat graag! 

Groetjes,
Seren

Reputatie 7
Badge +6

Hoi BeaP,

 

Welkom op het Simyo forum, goed dat je contact opneemt. 

 

Ik zie inderdaad dat de optie aan staat dus dan zou goed moeten komen, als het goed is zou je ook een mail moeten hebben ontvangen met de oudere facturen met de BTW vermeld. Kun je laten weten of dit is aangekomen?

 

Groetjes,

Daisy

Reageer