.

Beantwoord

Betalingsregeling maar nog steeds geblokkeerd. Hoe kan dat?

  • 6 December 2016
  • 2 reacties
  • 128 Bekeken

Hallo,
Ik heb een betaligsregeling getroffen met simyo maar mijn simkaart was hiervoor al geblokkeerd. Word mijn simkaart door de betalingsregeling gedeblokkeerd of word dat pas na aflossing gedaan.

Mvg

Voorn
icon

Beste antwoord door Asma 8 December 2016, 10:36

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Als ik jou was, zou ik even telefonisch contact opnemen met de Servicedesk (https://www.simyo.nl/klantenservice?_ga=1.18363577.1672912987.1460441459). Dit kan natuurlijk niet met je eigen simkaart vanwege de blokkade :8, maar natuurlijk wel van ieder ander nummer. Zo heb je snel contact en weet je het direct.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi JeremyVoorn!

Welkom op het Forum!

Wat vervelend dat je simkaart geblokkeerd is terwijl je een betalingsregeling hebt aangevraagd! :(

Ik heb het gelijk voor je uitgezocht en zie dat we jou op 5 december een voorstel hebben gestuurd van de betalingsregeling. Om je regeling in te laten gaan, is het belangrijk dat je ons mailt met je akkoord op ons voorstel. Dit kun je voor 13 december nog doen, zodat wij de eerste termijn op 22 december kunnen incasseren.

Zodra je akkoord gaat met onze regeling, zal mijn collega de betalingsregeling starten en je aansluiting deblokkeren.

Als je hier nog vragen over hebt, dan kun je mij dit gerust laten weten!

@ RicoK, thanks! :D

Groetjes,
Asma

Reageer