.

Beantwoord

Betalingsherinnering met niet werkende iDeallink?

  • 30 October 2013
  • 3 reacties
  • 8050 Bekeken

Ik heb vandaag een mail gehad met een betalingsherinnering

Ik vraag me af inhoeverre dit nog een restant is van de storing van vorige week?

Groet José
icon

Beste antwoord door Charlene 1 November 2013, 10:10

Bekijk originele reactie

3 reacties

Deze email heb ik ook gehad en de link naar de iDEAL betaling werkt niet. Er zit geen link onder. Nu kan ik niet betalen maar er is wel een dreiging van blokkade. Of de juiste link sturen of gewoon incasseren. Graag reactie!
Ik heb vandaag een mail gehad met een betalingsherinnering

Ik vraag me af inhoeverre dit nog een restant is van de storing van vorige week?

Groet José


Ik zou graag een antwoord willen :)

wil ook graag weten wat de reden is van de mislukte incasso, er stond nl genoeg geld op mijn rekening.
Badge +8
Ik heb vandaag een mail gehad met een betalingsherinnering

Ik vraag me af inhoeverre dit nog een restant is van de storing van vorige week?

Groet José
Deze email heb ik ook gehad en de link naar de iDEAL betaling werkt niet. Er zit geen link onder. Nu kan ik niet betalen maar er is wel een dreiging van blokkade. Of de juiste link sturen of gewoon incasseren. Graag reactie!

Hoi kuupje en Kai,

Als het goed is hebben jullie na de eerste herinneringsmail met niet werkende link, een tweede mail ontvangen waarvan de link wel werkt.
Kuupje, jouw factuur was in eerste instantie afgeschreven, maar is weer gestorneerd door de bank. Vandaar de herinnering.

Sorry voor de verwarring die de email heeft veroorzaakt.

Groetjes, Charlene

Reageer