.

Vraag

Betaling hoogverbruik

  • 26 July 2012
  • 1 reactie
  • 625 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Beste lezer,

Ik heb eerder geprobeert een vraag te stellen via het forum maar kreeg helaas wederom een foutmelding, vervolgens via de klantenservice contact gezocht, wat wel lukte.. Jullie vragen om een bewijs van de spoedbetaling die ik gisteren gedaan heb. Momenteel krijg ik weer een foutmelding als ik probeer het contactformulier te openen & plots lukt het wel om op het forum te komen.. Apart allemaal.

En jullie kunnen natuurlijk dat ook verifiëren via de eigen rekening.

Met vriendelijke groet,
Liza

1 reactie

Badge +6
Beste Lola,

Welkom op het forum!
Je aansluiting is gedeblokkeerd. Ik raad je om je toestel uit/aan te zetten daarna zal je weer gebruik kunnen maken van de aansluiting.
Ik heb je bericht aangepast zodat andere gebruikers je bankgegevens niet kunnen zien. Voor de volgende keer raad ik je aan om mij of één van de andere moderators een privé bericht te sturen met de gegevens.

Reageer