.

Beantwoord

Betaalde factuur

  • 30 March 2013
  • 14 reacties
  • 626 Bekeken

Mijn achterstallige facturen zijn gelijktijdig betaald, het ene factuur staat als betaald en de andere staat nog als achterstallig. Hoe kan dit en wanneer wordt ik weer aangesloten?
icon

Beste antwoord door Manisha 9 April 2013, 17:39

Bekijk originele reactie

14 reacties

Ik wacht nog steeds op antwoord...!
Badge +6
Hoi Isabel,

Kan je mij een privé bericht sturen met de facturen waar het omgaat. Wanneer ik je bericht heb ontvangen zal ik dit voor je gaan bekijken.
Jammer dat ik nog geen antwoord heb gekregen, moet toch niet zo moeilijk zijn een factuur met factuurnummer nakijken?!
Na donderdag gebeld te hebben werdt er bevestigd dat mijn betaling binnen was, die middag zou ik weer aangesloten zijn. Raad eens, nu nog niet aangesloten. Wat een slechte service, maar ik mag zeker wel strakjes een hele maand abbo betalen?!
Reputatie 3
Badge +9
Dit ben ik met je eens, dit soort grappen van Simyo duren veel te lang. Druk is vaak het antwoord. Neem dan meer personeel aan.
Yup en geef duidelijke instructies. Waar haal ik een ticketnummer vandaan?
Reputatie 3
Badge +9
Normaal staat deze in een mail die je ontvangt na een ingediende klacht.
Dank je wel. Dan stuur ik wel een mail met klantnummer, hoop dat dit niet te moeilijk voor hun is 😉
Reputatie 3
Badge +9
Wie heeft het over een ticketnummer dan?
De MOD

Kan je een betaalbewijs mailen naar [email]klantentenservice@simyo.nl[/email] t.a.v. Natascha.
Graag verneem ik het ticketnummer van de e-mail zodat ik deze dan kan doorsturen naar de financiële afdeling.
Pufff die krijg je dus als je de mail verstuurd, soort ontvangst bevestiging:-)
Reputatie 3
Badge +9
Zonder eerdere email is er nog geen ticketnummer aangemaakt. Nu waarschijnlijk wel 😛
Dat blijkt, thanks voor je reacties.
Reputatie 2
Badge +4
Hoi Isabel,

Op 6 april hebben we je betaling ontvangen en direct verwerkt. Na verwerking van deze betaling stonden er geen facturen meer open. Hierna hebben we direct je simkaart gedeblokkeerd. Als je de simkaart nog niet kunt gebruiken, raden wij je aan om het toestel uit te zetten en deze na een kwartier opnieuw aan te zetten.
Om te voorkomen dat je in de toekomst geblokkeerd wordt, raad ik je aan om de facturen via de automatische incasso te betalen. Als dit niet mogelijk is ontvang je een e-mail met een betaallink van ons. Als je via deze link de factuur betaalt wordt de betaling automatisch gekoppeld aan de betreffende factuur. Op deze manier zul je niet geblokkeerd worden.

Groetjes,

Manisha

Reageer