.

Beantwoord

Betaald maar mijn simkaart is geblokkeerd, dat kan toch niet?

  • 2 January 2015
  • 1 reactie
  • 368 Bekeken

Goedemorgen Simyo,

Ik heb in mijn vakantie het onderstaand bericht ontvangen met daarin aangegeven dat factuur okt voor 10 januari 2015 betaald moet worden gebeurt dit niet dan wordt ie geblokkeerd.

Nu ben ik terug en heb ik de betaling gedaan en is het gestelde termijn verstreken en toch is mijn simkaart geblokkeerd dat kan toch niet?

Dan klopt die berichtgeving niet en zou ik graag mijn simkaart z.s.m. weer gedeblokkeerd willen hebben.

Hieronder het bewijs dat die betaald is en ik wil die gewoon in het weekend kunnen gebruiken.

Graag uw reactie hierover en of de melding dat die gedeblokkeerd wordt of is.

Alvast bedankt voor uw medewerking


Mvg dhr. R. Ghannoun mob nr. 06xxxxxxxx



Simyo NederlandiDEAL
Uw betaling is geaccepteerd.

Uw betaling
Begunstigde:Simyo Nederland
Factuur:28834344
Bedrag:EUR 102,46
Omschrijving:Simyo:06xxxxxxxx, FACTUURNUMMER:28834344
Betaalmethode:iDEAL
Processing by Buckaroo Online Payment Services B.V. - Privacy Statement







Verstuurd vanaf mijn iPad

Op 2 jan. 2015 om 10:01 heeft Simyo het volgende geschreven:


Beste R. Ghannoun,

Het openstaand bedrag van EUR 97,46 exclusief administratiekosten hebben wij nog niet ontvangen.
Zoals aangekondigd in de 1e herinneringsmail blokkeren wij nu je Simyo telefoonnummer 0613961950 .

Betaal je factuur gemakkelijk via Mijn Simyo onder het tabblad Facturen aan Buckaroo Online Payments Services. Buckaroo handelt de betalingen af voor Simyo en zorgt ervoor dat je betaling direct wordt verwerkt met de juiste factuur. Je kunt de factuur daarom niet handmatig betalen.

Nadat je betaling is ontvangen wordt je telefoonnummer binnen 3 werkdagen weer automatisch aangesloten.

Met vriendelijke groet,

Het Simyo team

Op deze e-mail kun je niet reageren.

Verstuurd vanaf mijn iPad

Op 1 jan. 2015 om 01:26 heeft Simyo Nederland het volgende geschreven:




2e Simyo betalingsherinnering 28834344
Simyo.nl





Dagtekening: 1-1-2015

Geachte heer R. Ghannoun,

Onlangs kreeg je van ons de eerste herinnering dat factuur 28834344 voor je Simyo telefoonnummer nog open staat. De betalingstermijn van 14 dagen is nu ruim verstreken. Helaas staat de factuur nog open. Daarom blokkeren we je Simyo telefoonnummer zoals aangekondigd in de 1e betalingsherinnering.

Betaal het totaalbedrag via Mijn Simyo onder het tabblad Facturen of via deze iDEAL link aan ‘Buckaroo Online Payments Services’. Buckaroo handelt de betalingen af voor Simyo en zorgt ervoor dat je betaling direct wordt verwerkt met de juiste factuur. Je kunt de factuur daarom niet handmatig betalen.

Het openstaand bedrag:
Hoofdsom : EUR 97,46
Reeds betaald : EUR 0,00
Correctie : EUR 0,00
Administratiekosten : EUR 5,00
TOTAAL : EUR 102,46

Komt je betaling later binnen dan dat je telefoonnummer is geblokkeerd? Zodra de betaling is verwerkt wordt je telefoonnummer automatisch binnen 3 werkdagen gedeblokkeerd. Neem geen contact op met onze klantenservice voor het deblokkeren van je aansluiting, dit gebeurt automatisch en kan niet versneld worden.

Betaal het totaalbedrag vóór 10-1-2015. Bij een volgende herinnering verhogen wij namelijk de administratiekosten met EUR 7,50.

Met vriendelijke groet,

Het Simyo team

Op deze e-mail kun je niet reageren.
Log in op Mijn Simyo onder het tabblad Facturen om je factuur te bekijken. Heb je vragen over je factuur? Je vindt veel antwoorden via onze servicepagina en op ons forum, waar andere Simyo klanten en medewerkers je verder helpen.



Simyo. Gewoon slim




Online versie - Simyo.nl
icon

Beste antwoord door Naomi 3 January 2015, 15:16

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +10
Hoi R.Ghannoun 🙂,

Ik heb in je gegevens gekeken. Op 1 januari heb je een tweede herinnering ontvangen. Hierin werd aangegeven dat je eerste betalingstermijn was verstreken. Doordat je te laat had betaald kwamen er administratiekosten bij en een blokkade.

Als je vanaf de tweede herinnering betaald, dan wordt je iDEAL betaling binnen drie werkdagen verwerkt. Dit kun je ook lezen in je betalingsherinneringen. Zodra je betaling verwerkt is, wordt de blokkade ook automatisch opgeheven.

Ik zie dat je gisteren het bedrag hebt overgemaakt. Je betaling is dus verwerkt. Ook is je blokkade opgeheven. Heb je al kunnen bellen met je telefoon? Als je nog niet kan bellen, wil je dan je toestel eenmalig uit en aanzetten? Zo gaat deze zich opnieuw aanmelden.

Geef je door of het is gelukt?

Reageer