.

Betaal ik teveel

  • 1 May 2012
  • 1 reactie
  • 520 Bekeken

Badge
Hoe kan het als ik op een aanbieding ben in gegaan van prepaid naar abonnement dat ik heel erg veel moet betalen.
Ik heb een abo van €20,00 incl internet en betaalde de eerste keer € 71,00 en nu deze maand € 61,00
Dat vind ik een hoop geld voor iemand die alleen what app veel gebruikt nauwelijks internet en weinig belt.
Van de factuur opbouw snap ik ook niks want overal staat achter 0,00 alleen bij bepaalde dingen staat er een bedrag achter

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Margret,

Na het bekijken van je aansluiting zie ik dat je eerste factuur is gebaseerd op verbruik voordat je telefoonnummer was overgezet. Als je gebruik maakt van het tijdelijke Simyo telefoonnummer voordat het te behouden telefoonnummer wordt het buiten de bundel tarief gehanteerd. Ook geld dit voor je tweede factuur. Volgens onze gegevens is je telefoonnummer per 5/3 overgezet. Al het verbruik wat voor deze datum plaats vindt, valt buiten de bundel. Dit communiceert Simyo ook op de website, welkoms email en de brief die je ontvangt.

Als je 0,00 achter een sms/bel of internet sessie ziet staan, betekent dit dat deze sessie binnen de bundel is gevallen. De sessies waar een bedrag achter staat, vallen buiten de bundel.

Groetjes,

Alex

Reageer