.

Beantwoord

Betaal ik nu al mijn maandelijkse kosten als mijn nummerbehoud pas later wordt uitgevoerd?

  • 17 April 2020
  • 1 reactie
  • 237 Bekeken

Hoi, sinds enkele dagen ben ik weer na lange afwezigheid bij de Simyo familie aanwezig, niet echt weg geweest want momenteel ben ik bij de KPN nog.

in mijn onderbuik knaagt het een beetje, ik wilde namelijk overstappen in augustus loopt mijn periode af bij de KPN. 

mijn vraag:  ik heb mijn simyo kaart geactiveerd, maar ga hem nog niet gebruiken, pas in augustus, moet ik nu mijn maandelijkse betalingen al voldoen !

 

met de beste groet,

Jan Lindeman

icon

Beste antwoord door Tessanne 17 April 2020, 10:21

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Jan,

 

Welkom terug bij de Simyo familie en welkom op ons Forum! :smile:

 

Goed dat je direct contact opneemt, zodat ik de situatie voor je kan ophelderen. Op jouw aansluiting kan ik namelijk zien dat je inderdaad de simkaart al hebt geactiveerd, zodra je dit doet worden de aansluitkosten in rekening gebracht. Op het moment dat jouw nummer naar ons over wordt gezet, zullen de bundels pas actief gaan. Vanaf dat moment (in augustus) ga je pas de overige kosten (abonnementskosten) betalen. De €14,99 die je nu moet betalen is dus eenmalig. 

 

Hopelijk heb ik je vraag bij deze voldoende kunnen beantwoorden. Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om nog een berichtje achter te laten. 

 

Alvast een heel fijn weekend!

 

Groetjes,

Tessanne 

Reageer