.

Beantwoord

Berekening kosten klopt niet?


Beste SimYo,

volgens mij klopt er iets niet in de berekening van de maandelijkse kosten van volgende maand. €5 + €5 = 10 en niet €15 toch?! De SMS verdubbelaar heb ik voor de volgende maand uitgezet.

http://imgur.com/dZMg8WR

http://imgur.com/dZMg8WR
icon

Beste antwoord door Charlene 19 June 2013, 10:20

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Ik zie vanaf juli 100 belminuten staan voor 5 euro en 500mb internet voor 10 euro. Je hebt dus 500mb besteld welke juli ingaat.
Reputatie 3
Badge +9
En je sms verdubbelaar vervalt ook per juli.
Ik zie vanaf juli 100 belminuten staan voor 5 euro en 500mb internet voor 10 euro. Je hebt dus 500mb besteld welke juli ingaat.


Dank je voor de verduidelijking. Laten we het er maar op houden dat ik mijn bril niet op had 😉 Hoe wijzig ik mijn internet, want die hoeft niet namelijk omhoog?
Reputatie 3
Badge +9
Dank je voor de verduidelijking. Laten we het er maar op houden dat ik mijn bril niet op had 😉 Hoe wijzig ik mijn internet, want die hoeft niet namelijk omhoog?

Beste FouLeafed,

Dat kan nu niet meer.
De Simyo klantenservice zal jou verder hier over informeren.
Badge +8
Beste SimYo,

volgens mij klopt er iets niet in de berekening van de maandelijkse kosten van volgende maand. €5 + €5 = 10 en niet €15 toch?! De SMS verdubbelaar heb ik voor de volgende maand uitgezet.

http://imgur.com/dZMg8WR

http://imgur.com/dZMg8WR


Ik zie vanaf juli 100 belminuten staan voor 5 euro en 500mb internet voor 10 euro. Je hebt dus 500mb besteld welke juli ingaat.
En je sms verdubbelaar vervalt ook per juli.

Dank je voor de verduidelijking. Laten we het er maar op houden dat ik mijn bril niet op had 😉 Hoe wijzig ik mijn internet, want die hoeft niet namelijk omhoog?
Beste FouLeafed,
Dat kan nu niet meer.
De Simyo klantenservice zal jou verder hier over informeren.


Hoi Fourleafed,

Wat Martijn® zegt, klopt helemaal. Bedankt voor de hulp, Martijn® :)

Je internetbundel heb je op 3-6 al gewijzigd van een Internet bundel 200 naar een Internet bundel 500, zie ik. Die gaat dus op 1-7 in.
Je kunt je bundels 1x per maand wijzigen, en dat is dan niet meer ongedaan te maken. Volgende keer dus even bril op, zeker voor het bevestigen van je wijziging 😉. Je kunt je Internet bundel vanaf 1-7 weer naar beneden wijzigen. Die wijziging gaat dan op 1-8 in.
Je sms-verdubbelaar heb je op 17-6 uitgezet. Dus die stopt per 1-7.

Heb ik hiermee je vragen beantwoord?

Groetjes,
Charlene
Badge +8
Hoi werner,

Ik heb jouw reactie even hiernaartoe verplaatst, omdat dit net een ander onderwerp is.

Groetjes,
Charlene
Op mijn factuur staan 23 SMSjes, maar ik heb er hooguit 12 verstuurd. Hoe zit dit?
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Marianne70,

Ik heb je bericht een eigen topic gegeven, omdat jouw vraag over de verbruikskosten van je factuur gaat. Ik heb in dat topic een reactie geplaatst. Je kunt het topic hier vinden.

Groetjes,

Alex
Mijn faktuur van maart klopt niet, en heb in april en mei contact gehad, en iedere keer wordt er belooft dat de 10 euro verrekend wordt.... Maar uiteraard nog niets mee gebeurt....

En als je dan via de klantenservice op de site de vraag stelt krijg ik na 3 dagen een mail dat het te druk is, en ze het nietbwaar kunnen maken om de vraag te beantwoorden... Maar het ergste is nog, dat ik na weer drie dagen de zelfde mail krijg, dat het wereom te druk is.... Maar ondertussen durven ze ook nog een mail te sturen met een herrinering om de openstaande factuur te betalen..... Wat een asociaal bedrijf zeg....
ticketnummer #493303
Badge +8
Mijn faktuur van maart klopt niet, en heb in april en mei contact gehad, en iedere keer wordt er belooft dat de 10 euro verrekend wordt.... Maar uiteraard nog niets mee gebeurt....

En als je dan via de klantenservice op de site de vraag stelt krijg ik na 3 dagen een mail dat het te druk is, en ze het nietbwaar kunnen maken om de vraag te beantwoorden... Maar het ergste is nog, dat ik na weer drie dagen de zelfde mail krijg, dat het wereom te druk is.... Maar ondertussen durven ze ook nog een mail te sturen met een herrinering om de openstaande factuur te betalen..... Wat een asociaal bedrijf zeg....


Hoi hclnet,

Welkom op het forum :)

Wij hebben inderdaad wat strubbelingen gehad met het niet verzonden raken of zelfs dubbel verzenden van onze emails. Ik zie dat je inmiddels naast contact per email ook telefonisch contact hebt gehad met de klantenservice.

Mochten er nog vragen zijn dan beantwoord ik die graag voor je.

Groetjes,
Charlene

Reageer