.

Beantwoord

Berekende sms berichten op mijn factuur

  • 25 June 2013
  • 3 reacties
  • 326 Bekeken

Op mijn factuur staan 23 SMSjes, maar ik heb er hooguit 12 verstuurd. Hoe zit dit?
icon

Beste antwoord door Alex 26 June 2013, 16:14

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Marianne 70,

Wanneer je een sms bericht verstuurd welke bestaat uit meer dan 160 tekens zal deze berekend worden als 2 of meer sms berichten. Als je op je specificatie een sms bericht naar hetzelfde nummer onder elkaar ziet staan waarvan het tijdstip vrijwel hetzelfde is, is dit een mogelijke oorzaak. Ik kan de inhoud van de sms berichten niet inzien. Daarom kan ik het niet uitsluiten. Je telefoon kan het bericht ook per abuis 2 keer achter elkaar hebben gestuurd.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,

Alex
Hoi marianne70

Ik heb het zelfde probleem bij mij zijn 14 sms'jes dubbel berekend terwijl ik 100.% zeker weet dat deze onder de 160 tekens zitten.
Ik snap er niks van en het rare is als ik naar de tijdstippen kijk van de sms'jes dan heb ik hem zeg maar om 11.25:11 verstuurd maar is hij volgens het overzicht ook nog verstuurd om 11.25:13 . Nu kan ik best wel sms'en en weet ook zeker dat ik hem niet 2x verstuurd heb en een nieuwe sms binnen 2 seconde lukt mij al helemaal niet.
Kortom zwaar balen dit.
Badge +8
Hoi marianne70

Ik heb het zelfde probleem bij mij zijn 14 sms'jes dubbel berekend terwijl ik 100.% zeker weet dat deze onder de 160 tekens zitten.
Ik snap er niks van en het rare is als ik naar de tijdstippen kijk van de sms'jes dan heb ik hem zeg maar om 11.25:11 verstuurd maar is hij volgens het overzicht ook nog verstuurd om 11.25:13 . Nu kan ik best wel sms'en en weet ook zeker dat ik hem niet 2x verstuurd heb en een nieuwe sms binnen 2 seconde lukt mij al helemaal niet.
Kortom zwaar balen dit.


Hoi Chantal23 en Marianne70,

Wat voor toestel hebben jullie, als ik vragen mag?
Als het een Samsung is, zou je eens moeten kijken bij de berichteninstellingen.
Berichten - instellingen - sms berichten - verzendopties -ondersteunende tekst:
als deze op unicode staat, moet je deze op gsm alfabet zetten.

Dit was bij een andere klant de oplossing, dus je weet maar nooit. ;)
Ik hoor het graag van jullie.

Groetjes,
Charlene

Reageer