Beantwoord: Ik ben geen klant meer van Simyo. Ik heb net een factuur ontvangen van januari 2017. Hoe kan dat?

Tags:

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten JordanDeKoning heeft ontvangen van andere leden.

JordanDeKoning auteur
Startend Simyaan
Reacties: 0

17 februari 2017, 15:37

Ik ben sinds oktober 2016 al geen klant meer van Simyo, aangezien ik over ben gegaan naar Ziggo. Alleen kreeg ik net wel een factuur binnen op mijn emailadres voor de maand januari. Ik sta er versteld van hoe dit kan, aangezien ik niks met van Simyo heb aangevraagd, of uberhaupt gebruikt. Ik ben natuurlijk dus ook niet van plan om dat te betalen.

Kan iemand dit vooor mij ophelderen en oplossen? Ik vind het gewoon heel raar dat ik namelijk nu een email van Simyo ontvangt, en de afgelopen maanden niet.
Gemarkeerd als antwoord

Hoi JordanDeKoning,

Welkom op ons forum! :)

Wat vervelend dat je ineens een factuur van ons hebt ontvangen, ook al ben je geen klant meer bij ons. Ik zie dat je aansluiting bij ons nog als actief staat. Dit betekent dat je abonnement aan onze kant niet goed is stopgezet. Hierdoor kun je nog mails van ons ontvangen. Ik laat onze technische afdeling je abonnement alsnog stopzetten, zodat dit niet meer kan gebeuren.

Deze maand hebben meerdere klanten waarbij het abonnement ook niet goed is stopgezet, een factuur ontvangen. Dit is bij jou ook gebeurd. Dit is een fout, sorry hiervoor! We kunnen de incasso van de factuur helaas niet tegenhouden. Natuurlijk hoef je deze factuur niet te betalen. Het factuurbedrag van € 18,00 wordt binnen 3 weken na de incasso teruggestort op je rekening. Vind je dat goed?

Als je hier nog vragen over hebt, laat je dit dan weten?

Groetjes,
Samantha

@Ray, heel erg bedankt voor het meedenken :)

Bekijk originele reactie
  • Ray
    Forum expert
    Reacties: 4683 Sim Only Prepaid Android Windows Phone
    Open boek

Open boek

IJsbreker

IJsbreker

Boomerang

Boomerang

Gewoon gezellig

Gewoon gezellig

Gewoon Slim

Gewoon Slim

Android expert

Android expert

Gangmaker

Gangmaker

Vlugge Japie

Vlugge Japie

Meedenker

Meedenker

Globe trotter

Globe trotter

Windows Phone expert

Windows Phone expert

iOS expert

iOS expert

17 februari 2017, 17:12

Hoi,

Je kunt 2 dingen doen.. Hier afwachten tot er een moderator reageert. Die reageren doorgaans binnen een (werk)dag maar het weekend zit er aan te komen. Of je belt met de klantenservice. Dat kan sinds kort ook op 0800-8007, wellicht dat je het vandaag nog geregeld kan hebben.
    || Geen medewerker maar klant!!! || De Simyo service pagina's, Ideaal!!!!!
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Samantha heeft ontvangen van andere leden.

SamanthaSamantha antwoord
    Moderator
    Reacties: 560 Sim Only Android
    Open boek

Open boek

Gewoon Slim

Gewoon Slim

Globe trotter

Globe trotter

Meedenker

Meedenker

20 februari 2017, 10:18

Hoi JordanDeKoning,

Welkom op ons forum! :)

Wat vervelend dat je ineens een factuur van ons hebt ontvangen, ook al ben je geen klant meer bij ons. Ik zie dat je aansluiting bij ons nog als actief staat. Dit betekent dat je abonnement aan onze kant niet goed is stopgezet. Hierdoor kun je nog mails van ons ontvangen. Ik laat onze technische afdeling je abonnement alsnog stopzetten, zodat dit niet meer kan gebeuren.

Deze maand hebben meerdere klanten waarbij het abonnement ook niet goed is stopgezet, een factuur ontvangen. Dit is bij jou ook gebeurd. Dit is een fout, sorry hiervoor! We kunnen de incasso van de factuur helaas niet tegenhouden. Natuurlijk hoef je deze factuur niet te betalen. Het factuurbedrag van € 18,00 wordt binnen 3 weken na de incasso teruggestort op je rekening. Vind je dat goed?

Als je hier nog vragen over hebt, laat je dit dan weten?

Groetjes,
    Samantha

@Ray, heel erg bedankt voor het meedenken :)
    Graag alleen privéberichten sturen als hierom wordt gevraagd. Bedankt!

Reageer

Bezig met uploaden:
0%
bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
bekijk mobiele versie