Hoe kan het zijn als je over je bundel heen bent, dat je dan ineens 10 x zoveel moet betalen als gewoon. Het blijkt dat ik 1000 MB heb verbruikt na het over streden van mijn bundel en dat op 1 dag. En daarvan de kosten moet betalen van 175 €. Mijn simkaart is geblokkeerd! Iedere maand betaal je netjes je rekening.. Je verwacht als je de nieuwe maand in gaat dat je Simkaart automatisch wordt gedeblokkeerd, want je betaald immers je rekening de 3e van de nieuwe maand. Maar toch blijkt het anders te zijn je moet eerst een gedeelte van je rekening '' boete '' betalen. voordat je weer aansluiting krijgt op je netwerk. Het mooie van alles is dat je nieuwe abonnement wel in gaat op de eerste van de nieuwe maand, deze blijft keurig op 100 % staan. omdat je eerst je boete moet betalen, want daarna kun je weer gebruik maken van je abonnement. Schandalig! Graag hoor ik reactie..
Het gaat me niet om de 'rekening die ik moet betalen' het gaat me om de nieuwe maand als deze ingaat dat je alsnog eerst je boete moet betalen voordat je weer aansluiting krijgt!