.

Beantwoord

Ben al een jaar geen klant meer van Simyo. Hoe kan het dat ik dan toch facturen en mails ontvang?

  • 13 February 2017
  • 6 reacties
  • 104 Bekeken

Badge
Hallo, ik ben al meer als een jaar geen klant meer bij Simyo toch krijg ik nog facturen en mails. Niet alleen maar reclame maar ook dat mijn bundel geactiveerd is enz.

Kan iemand mij hiermee helpen?
icon

Beste antwoord door Samantha 14 February 2017, 12:33

Bekijk originele reactie

6 reacties

Als je al meer dan een jaar geen klant meer bent en nog steeds facturen krijgt ben ik wel benieuwd naar wat voor facturen.

Ook het feit dat je nog steeds kan inloggen duidt erop dat je nog steeds iets hebt lopen bij Simyo. Tenminste, er is iets wat dit mogelijk maakt.

Ik kan je daar niet mee helpen maar ben er wel erg nieuwsgierig door geworden.

Een medewerker van Simyo zal doorgaans binnen een werkdag reageren. Ze zijn te herkennen als moderators.

Succes met de afhandeling 🙂
Badge
Is maar een kleine factuur. Ik kan helaas geen foto's plaatsen maar ik heb een paar voorbeelden.
Al was ie 10 cent.. Als het niet klopt dan klopt het niet lijkt mij 😃
Badge +7
Hoi harry vd b,

Wat vervelend dat je nog mails van ons ontvangt! Ik zie dat je ons op 29-4-2016 verlaten hebt, dus dit zou inderdaad niet nodig moeten zijn.

Ik zie dat je abonnement bij ons 'In afsluiting' staat. Dit betekent dat je abonnement nog niet definitief is beëindigd. Geen zorgen, dit heeft alleen gevolgen voor onze administratie. Vandaar dat je nog mails van ons ontvangt.

Onze technische afdeling gaat je aansluiting definitief stopzetten. Ik heb ook je e-mailadres uit ons systeem gehaald, zodat je geen mails meer van ons kunt ontvangen.

Vreemd genoeg heb je deze maand ineens ook een factuur ontvangen met daarin de abonnementskosten voor 4G op 1-5-2016. De incasso van deze factuur kunnen we helaas niet meer tegenhouden. Dit bedrag van € 0,17 wordt volgende week geïncasseerd. Ook al is dit maar een klein bedrag, dit hoef je natuurlijk niet te betalen. Binnen 3 weken na de incasso zie dit bedrag terug op je rekening.

Vind je dit een goede oplossing?

Groetjes,
Samantha

@Ray, Heel erg bedankt voor je hulp! 🙂
Badge
Prima, bedqnkt voor de snelle afhandeling!
Reputatie 6
Badge +7
Hoi harry vd b,

Graag gedaan namens Samantha. :D

Ik wens je een ontzettende fijne dag toe!

Groetjes,
Asma

Reageer