.

Beantwoord

bellen naar Duitsland, zitten daar extra kosten aan verbonden?

  • 18 September 2020
  • 2 reacties
  • 696 Bekeken

hoe kan het dat er extra kosten in rekening worden gebracht voor een telefoongesprek vanuit Nl naar Duitsland? Ik dacht dat bellen naar het buitenland binnen de EU geen extra kosten met zich meebracht.

Dit staat op de factuur: Gesprekken naar het buitenland€ 4,14

icon

Beste antwoord door Groentjuh 18 September 2020, 13:42

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Caroline,

 

Welkom op het Simyo forum! Goeie vraag, ik kan me voorstellen dat je graag wilt weten hoe het zit. Zoals Groentjuh al aan geeft in zijn antwoord klopt het dat het bellen naar Duits nummer niet binnen de bundel valt, vandaar dat er kosten in rekening zijn gebracht. Ik hoop dat het met het antwoord van Groentjuh een stuk duidelijker is geworden hoe het in elkaar zit.

 

Thanks Groentjuh!

 

Groetjes,

Daisy

Reputatie 7
Badge +9

Bellen vanuit Nederland naar zone 1, 2, 3 en/of 4 regio's/landen valt NIET binnen de bundels.

Alleen bellen vanuit Nederland naar Nederland, bellen vanuit zone 1 regio's/landen naar Nederland (door Europese Roam-Like-Home wetgeving) en bellen vanuit zone 1 regio's/landen naar zone 1 regio's/landen (door Europese Roam-Like-Home wetgeving) vallen binnen de bundel.

Binnen Nederland roam je niet, dus is de roam-like-home wetgeving daar niet op van toepassing! Daardoor valt bellen van Nederland naar zone 1 regio's/landen niet binnen de bundels.

Reageer