.

Beantwoord

Belkosten buiten de bundel, wat kan ik doen?

  • 28 July 2021
  • 2 reacties
  • 44 Bekeken

Badge

Hallo,

ik ben al een mooi tijdje vaste en tevreden klant en krijg van jullie altijd netjes een berichtje dat mijn MB voor het internetten op zijn .

maar nu ivm ziekte van mijn partner heb ik veel telefoontjes moeten plegen en zie ik nu tot schrik in mijn factuur betreffende juni dat ik deze maand 106 ipv 19 euro moet betalen!?!?

waarom sturen jullie geen berichtje als ook de belminuten op zijn net als met de MB??

ik vind dit als tevreden klant van jullie een erge teleurstelling, daar ik ook niet in de moeilijke prive weken telkens mijn app ga kijken hoeveel belminuten ik nog heb…

voor mij zou dit helaas nu een reden kunnen zijn toch over te stappen naar een andere provider..

ik wil niet elke maand in angst zitten om mijn factuur die erop staat.. en ik misschien even een keer een week niet het belminuten in de gaten heb gehouden

icon

Beste antwoord door RicoK 28 July 2021, 09:40

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7

@Sar Dit is erg vervelend. Ik hoop dat het goed/beter gaat.

De reden, dat je bij gebruik van je belbundel geen waarschuwingssms krijgt, is, dat de belkosten veel inzichtelijker zijn, dan internetten. 1 minuut bellen is 1 minuut bellen, maar het is niet bekend hoeveel 1 minuut, of langer, internetten kost, omdat het bezoeken van een webpagina veel minder data kost dan het streamen van een muzieknummer of een filmpje.

Tip: Kies voor een enkele EURO meer voor Bellen onbeperkt. 

Reputatie 7
Badge +6

Hi Sar, 

 

Welkom op het Simyo Forum! 

 

Inderdaad een nare situatie! Ik kan me voorstellen dat het niet leuk is om zo'n hoge rekening te ontvangen.

 

RicoK heeft al goede tips gegeven zie ik, bedankt RicoK! Zojuist heb ik een gratis extra bundel van 100 minuten voor je klaargezet, die je kan activeren via Mijn Simyo op het eerstvolgende moment dat je de bundel nodig hebt. Ook zou ik je willen vragen mij een privébericht te sturen met daarin jouw e-mailadres ter controle. Dan kijk ik graag of ik verder nog iets voor je kan betekenen. 

 

Groetjes,

Tessanne 

Reageer