.

Beantwoord

Belgedrag vorige maand niet meer te zien.


Badge
Ik wil weten wat op een aantal dagen in juni het belgedrag is geweest. Ik dacht dat dat zichtbaar bleef, maar ik kan het alleen van de lopende maand inzien. Wie weet hoe hoe ik toch de gewenste informatie over juni kan krijgen?
icon

Beste antwoord door Jihane 8 July 2016, 13:31

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Dat komt over een week of 2. In juni zelf kan je veel zien, maar vanaf 1 juli is alles verdwenen totdat de factuur komt.

Raar maar waar.
Badge
Omstreeks 21 juli vindt de afschrijving over juni plaats, dan zal ik daarna wel de gewenste informatie vinden. Dus ik zal even afwachten. Hartelijk dank voor je snelle reactie!
Hmm dat vind ik eigenlijk ook wel apart. Dus vanaf de 1ste van de huidige maand tot de factuur er is in die maand kun je het verbruik van de maand ervoor niet gespecificeerd zien. Die staan uiteindelijk op je factuur.

Dat vind ik eerlijk gezegd wel een aanpassing waard.
Reputatie 7
Badge +7
Hierin is Simyo niet de enige. Ben heeft precies hetzelfde.
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Jasper-Martina,

In de app is het wel zichtbaar, in Mijn Simyo niet. Bij verbruik klik je op de maand (tot een jaar geleden!),dan zie je per dag het verbruik, klik op die dag en je ziet elk gesprek met nummer en duur van het gesprek. Ook zie je hoeveel er binnen en hoeveel er buiten de bundel is gebruikt.

Hetzelfde met MB-verbruik, kies dan bij verbruik voor internet helemaal bovenin.
Kijk zo leer ik ook weer iets, dat is mij helemaal ontgaan dat het via de app wel kan. 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jasper-Martina,

Wat vervelend dat er verwarring is ontstaan over hoe je je verbruik kunt inzien! Wimj12 en Franswon hebben eigenlijk al heel correct uitgelegd hoe je dat wél kunt inzien. Als je inlogt op Mijn Simyo en klikt op Verbruik, kun je heel nauwkeurig je verbruik zien van de lopende maand. Ook kun je grofweg het verbruik zien van het afgelopen jaar. Op de app kun je wél nauwkeurig het verbruik zien van vorige maanden. Als je de app niet echt gebruikt kun je er ook voor kiezen om te wachten op de factuur. Daar kun je zéér uitgebreid alle specificaties vinden.

@ Franswon, Wimj12 en Raytje: Dank voor de reacties!

Groetjes,
Jihane
Badge
Allemaal bedankt! Jullie hebben me snel en goed geholpen. Groeten
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Jasper-Martina,

Fijn dat je zo goed geholpen bent!

Als je nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden ;)

Groetjes,
Sean

@ Franswon, Wimj12 en Raytje ook namens mij bedankt!
Tikkeltje raar dat je niet het verbruik van de vorige maand(en) kan inzien via de website. Het staat in de DBase met toegang via de Simyo aplicatie.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi F.vandertweel,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat er verwarring is ontstaan over wat je allemaal kunt inzien op de website! Heb je het antwoord hierboven gelezen? Het is namelijk wel mogelijk. Ook kun je altijd je facturen raadplegen! Hierop vind je namelijk altijd een ontzettend uitgebreide specificatie van al jouw verbruik en kosten. Je vindt je facturen door in te loggen op Mijn Simyo en dan te gaan naar Facturen.

Denk je dat je er zo uit komt? :)

Groetjes,
Jihane

Reageer