Hi ik zie net dat ik de afgelopen twee dagen over mijn belbundel ben gegaan en dat kost heel veel geld.
Waarom krijg ik geen melding dat ik over het belbundel ben gegaan en wel over internetbundel?
Ik bel helemaal niet vaak en zit er nooit over (heb veel belminuten altijd over end van de maand) maar afgelopen week heb ik problemen met pakketjes en sta heel lang in de wacht bij de klantenservice van de post en winkels. Op zich is dat al heel frustrerend maar toen ik net de even in de app keek schrok ik ook wel even. Tijdens één van de gesprekken ben ik er door bundel heen gegaan en toen is het gaan aantikken. Ik stond zo een halfuur in de wacht en dat kost mij nu al 15 euro voor dat gesprek. Toen nog meer problemen en heb nu meer gesprekken die elk 3 euro kosten per stuk. Al deze gesprekken hadden van mij niet zo lang gemogen maar ik sta elke keer heel lang in de wacht. De teller staat nu op 33 euro extra. Ik zal de de komende dagen eventjes niet meer bellen of wat belminuten fixen.
Als ik had geweten dat ik over mijn bundel was gegaan was ik op tijd ook gestopt maar ik kijk niet elke minuut van de dag op de app.
Beste antwoord door Bas
Bekijk originele reactie