.

Beantwoord

Automatische incasso? Verzoek tot handmatig overnaken.

  • 22 October 2013
  • 3 reacties
  • 337 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Simyo mag incasseren en kan incasseren.

Geld staat op de rekening en hier mag het vanaf.

Indien ik dit handmatig moet overmaken ontvang ik graag van Simyo een officieel schrijven en uiteraard een compensatie voor deze omslachtige methoden

In afwachting van de reactie van Simyo verblijf ik.
icon

Beste antwoord door Alex 23 October 2013, 01:27

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi allemaal,

Het gaat inderdaad om een verkeerde email. Ik heb daarom dit topic geopend. Daar staat alle informatie die we tot nu toe hebben kunnen uitzoeken. Zodra we meer weten, plaats ik in dat topic een update.

Belangrijk! Het gaat niet om een phishing mail of hack. Dat hebben we al kunnen uitsluiten.

Bedankt voor jullie berichtjes hier :)

Ik zal dit topic sluiten om het overzichtelijk te houden.

Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Badge
Ik heb ook zo'n mail ontvangen. Normaal wordt er altijd het bedrag door Buckaroo op de
donderdag bij geincasseerd. Nu is het pas dinsdag. Ik ga uit van een fout en dat er a.s. 
donderdag alsnog wordt geincasseerd.
Reputatie 4
Badge +8
Ray, elders op het forum kwam zojuist dit bericht binnen:

Beste iedereen,

Ik ben medewerker van Buckaroo en heb het intern nagevraagd. Er is iets fout gegaan in het berichten verkeer tussen Simyo en Buckaroo, waardoor er onterecht emails uitgegaan zijn. Mocht je betaald hebben via iDEAL, dan heb je gewoon je factuur voldaan. Op je afschrift zal je ook zien staan: Stichting Derdengelden Buckaroo inzake Simyo.

Ik ben niet degene die dit gaat oplossen. Ik wil alleen melden dat het NIET om een virus of rare praktijken gaat. Simyo is NIET gehackt, gegevens liggen NIET op straat.


Dus geen paniek verder.