.

Beantwoord

Automatische incasso niet gelukt

  • 22 October 2013
  • 13 reacties
  • 13551 Bekeken

Badge
Mijn automatische incasso is niet gelukt, aldus een mailtje van Simyo's incassobureau.
Vreemd er staat meer dan genoeg saldo op.

Storing of problemen? (invoering Iban oid)
icon

Beste antwoord door Alex 23 October 2013, 01:23

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

13 reacties

Badge
Bij mij ook!!!
Niet te vertrouwen!!!
Simyo mag incasseren en kan incasseren.

Geld staat op de rekening en hier mag het vanaf.

Indien ik dit handmatig moet overmaken ontvang ik graag van Simyo een officieel schrijven en uiteraard een compensatie voor deze omslachtige methoden

In afwachting van de reactie van Simyo verblijf ik.
Badge
yep,hier ook.
6 mailtjes achter elkaar.
ik schrok me kapot.

is server van simyo gehackt door NSA?????LOL

misschien self-defens van onze bankrekeningen tegen plundering......
Ja, ook hier kwam een emailtje binnen met gelijk alvast maar de melding dat als het niet binnen 2 weken betaald is, er incasso kosten aan verbonden zijn.
Hoe kan in vredesnaam het niet mogelijk zijn om een luttel bedrag onder €10,= te incasseren.
Er moet opnieuw geprobeerd worden vanuit simyo om dit alsnog te doen, vind ik.
Ook bij mij wat het saldo ruim voldoende om de rest van het jaar af te boeken!

Graag reaktie van Simyo!
Ik krijg ook allerlei meldingen van niet betaalde facturen. Saldo op de bank ruim voldoende????
Heb hetzelfde probleem, 5 mailtjes. En er staat genoeg geld op mijn rekening.
Badge
zal storing bij simyo zijn.......
morgen exuces daarvoor

nu liggen ze toch slapen,maar wij niet.
Bij mij ook het zelfde probleem met de email. Op mijn rekening staat genoeg geld op.
Dit zag ik voorbij komen.

https://forum.simyo.nl/stel-vraag-57/geen-paniek-over-emails-verzoek-om-betaling-14605/.
Hier ook 4 keer een mailtje. Simyo mag en kan het gewoon afschrijven (1 keer graag) dus onderneem ik voorlopig geen actie.
Eerst maar eens een officiël bericht op de site van simyo alvorens ik actie onderneem.
Badge
Hier ook twee mailtjes dat de incasso niet is gelukt. Ik schrok hoe kan dit nu, blijkt genoeg op de rekening te staan. Ik betaal niets zelf aan symio jullie hebben automatische incasso van mij. Alleen hoop ik niet dat jullie het nr gaan blokkeren!
zie de link hierboven.
Beetje vreemd inderdaad, volgens mij heb ik het mailtje ook drie keer gehad. Enig idee? 
Reputatie 5
Badge +10
Hoi allemaal,

Het gaat inderdaad om een verkeerde email. Ik heb daarom dit topic geopend. Daar staat alle informatie die we tot nu toe hebben kunnen uitzoeken. Zodra we meer weten, plaats ik in dat topic een update.

Belangrijk! Het gaat niet om een phishing mail of hack. Dat hebben we al kunnen uitsluiten.

Bedankt voor jullie berichtjes hier :)

Ik zal dit topic sluiten om het overzichtelijk te houden.

Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex