.

Vraag

Automatische incasso

  • 4 February 2022
  • 3 reacties
  • 42 Bekeken

Waarom krijg ik nog steeds emails binnen dat ik mijn rekening niet heb betaald? Jullie maken de fout door niet mijn rekening aan te passen in jullie systeem nadat ik de overstapservice heb gebruikt van mijn nieuwe bank. Ik heb ondertussen mijn rekeningnummer zelf maar aangepast voor de automatische incasso (meer dan een maand geleden) omdat jullie dat weigeneren te doen (zoals het wel zou moeten via de overstapservice) maar ik krijg nog steeds emails binnen dat de rekening niet is betaald. Ik heb ondertussen maar weer eens iDeal gebruikt om de rekening te betalen (december) maar ik ga er toch wel van uit dat jullie dit een keer oplossen. Ik krijg er genoeg van dat jullie je werk niet doen en dat ik het steeds moet oplossen door met iDeal te betalen. Ik heb jullie al 2 maanden geleden een email gestuurd maar hier heb ik nog niks op terug gehoord. Belachelijk! Ik neig toch langzamerhand naar een andere provider. 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Mogelijk kunt u op deze pagina uw nieuwe rekeningnummer doorgeven. Dan lijkt het mij dat het dan vast in orde gaat komen!

@Koenraad Als je nieuwe bank niet de overstap service goed uitvoert zul je daar moeten klagen, en het is ook de vraag of Simyo er aan mee werkt, gaat niet overal vlekkeloos, sommige bedrijven willen namelijk een extra verificatie dat het echt klopt. (eigen ervaring)

E-Mail sturen haalt weinig uit, Simyo gebruikt geen E-Mail voor klantcontact, er zijn wel andere manieren om in contact te komen, dus niet zo vreemd dat er niet op geacteerd word.

Daarbij is veranderen van rekening nummer redelijk simpel zelf te doen in je "MijnSimyo” omgeving, even naar “instellingen” “gegevens” en daar onder factuur je nummer veranderen.

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Koenraad,

 

Wat vervelend dat de betalingen niet helemaal goed gaan. Je kunt inderdaad zelf jouw rekeningnummer wijzigen via jouw eigen account. Dit doe je bij 'Instellingen' onder het kopje 'Gegevens'. Ik zie dat @Groentjuh ook een link heeft gestuurd zodat je dit sneller kunt vinden :).  Dit gaat sneller dan via de mail omdat de mail afdeling de mailtjes binnen 2-3 werkdagen pas kan oppakken ivm de drukte. Je kunt ons ook telefonisch contacteren of via de chat/app.

 

Bedankt iedereen voor alle reacties en hulp!

 

Groetjes,

 

Nihad

Reageer