.

Beantwoord

automatische incasso

  • 1 January 2014
  • 30 reacties
  • 2371 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Al voor de tweede maand op een rij 'lukt' de automatische incasso niet zegt Simyo (terwijl er meer dan genoeg op de rekening staat). Wat is hier aan de hand?
icon

Beste antwoord door Natascha 3 January 2014, 10:00

Bekijk originele reactie

30 reacties

Hallo allemaal,
Ik heb ook steeds weer problemen met de automatische incasso. Ik heb meer dan genoeg op mijn rekening staan en automatische incasso mogenlijkheid staat aan. En toch krijg ik elke keer weer dat mailtje met de link. Ik zit ook bij de ING bank, en heb hier al sinds vorig jaar last van. Ik word er inmiddels helemaal gek van. Mijn mail box staat elke dag bomvol en daar moet ik elke dag doorheen werken, maar als ik niet thuis ben dan kan ik niet met IDeal betalen. Dus dan komt jullie mailtje onderaan. En voor ik het weet is er 1 tot 2 week voorbij gegaan voor ik het betaal. Hier heb ik een hekel aan. Ik wil altijd alles optijd betalen, om elende te voorkomen. En raad eens wat, vandaag kreeg ik een berichtje dat mijn mobiel is afgesloten door achterstand, omdat het net meer 14 dagen geleden is dat ik de vorige mail heb ontvangen. Ik heb het uiteraard gelijk betaald, maar ik word hier helemaal gek van. Nu blijft mijn mobiel voor 3 werkdagen afgesloten. Dat is dus met weekeind tot maandag. Dit kan gewoon niet. Mijn mobiel is crusiaal voor veiligheid.
Dus willen jullie A.U.B. regelen dat de automatische incasso weer oporde is met de ING bank. Dit gaat zo niet meer.

Gr. Tina (Zilverlicht)
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Zilverlicht,

Ik kan me goed voorstellen dat dit erg vervelend begint te worden...
Helaas kunnen we niets doen aan de hoeveelheid mails in je mailbox, maar we moeten toch een herinnering sturen.

In je gegevens zie ik dat je in juli 2013 een activatiecode hebt aangevraagd, maar dat deze nooit is ingevuld op Mijn Simyo :(
Helaas betekent dit dat wij geen automatisch incasso kunnen instellen voor jouw facturen. Het is dus niet zo dat dit niet op orde is met de bank, maar we mogen het simpelweg niet.
Omdat dit systeem met die activatiecodes wel een beetje omslachtig was hebben we dit nu ook aangepast. Je kunt nu 1 cent betalen met iDeal om zo je rekeningnummer te activeren en toestemming te geven voor automatisch incasso.

Voor nu heb ik gezien dat je je rekening hebt betaald en is je aansluiting voor het weekend al vrijgegeven :)


Laat je het ons weten wanneer je je rekening hebt geactiveerd op Mijn Simyo? Dan checken we het nog even voor je.
Hoi Zilverlicht,

Ik kan me goed voorstellen dat dit erg vervelend begint te worden...
Helaas kunnen we niets doen aan de hoeveelheid mails in je mailbox, maar we moeten toch een herinnering sturen.

In je gegevens zie ik dat je in juli 2013 een activatiecode hebt aangevraagd, maar dat deze nooit is ingevuld op Mijn Simyo :(
Helaas betekent dit dat wij geen automatisch incasso kunnen instellen voor jouw facturen. Het is dus niet zo dat dit niet op orde is met de bank, maar we mogen het simpelweg niet.
Omdat dit systeem met die activatiecodes wel een beetje omslachtig was hebben we dit nu ook aangepast. Je kunt nu 1 cent betalen met iDeal om

Voor nu heb ik gezien dat je je rekening hebt betaald en is je aansluiting voor het weekend al vrijgegeven :)


Laat je het ons weten wanneer je je rekening hebt geactiveerd op Mijn Simyo? Dan checken we het nog even voor je.


Heel erg bedankt voor de informatie. Ik zal gelijk uit gaan zoeken hoe ik de code activeer en waar ik hem vinden kan. 🙂 Nogmaals heel erg bedankt, ook voor de vlotte reactie met oplossingen. En natuurlijk dat mijn telefoon weer is geactiveerd nog voor het weekeind, dit scheeld mij een hele hoop problemen. Dank je wel.
Ik zal laten weten als ik mijn rekening heb geactiveerd. 🙂
Ik heb gevonden waar ik mijn rekening kon activeren. En heb mijn rekening gelijk geactiveerd.
Erg makkelijk als je weet waar je naar zoekt.
Heel erg bedankt nog voor de hulp. :D
Ik ben weer een tevreden klant. 😃
Badge +6
Hoi Zilverlicht,

Ik zie dat je bankreknr. inderdaad is geactiveerd, helemaal goed! :)

Graag gedaan namens Ernst en prettige Paasdagen gewenst! 🙂

Reageer