Stuur een chatbericht

Met een chatgesprek heb je snel antwoord op je vraag. Doordeweeks zitten wij van 09:00-20:00 klaar om direct te reageren op jouw berichtjes. En in het weekend van 10:00-17:00.

Bel ons als je er echt niet uit komt

Wij spreken je graag! Daarom zijn we doordeweeks telefonisch bereikbaar tussen 09:00-17:30. Hieronder vind je het juiste nummer:

  • Als je Simyo klant bent: bel 1200 (gratis met je Simyo nummer)
  • Als je geen klant bent: bel 0800-8007 (gratis voor iedereen)
  • Als je in het buitenland bent: bel +31 20 2003007 (lokaal tarief en kosten van je abonnement)

Stel je vraag via WhatsApp

Snel antwoord op je vraag? Stuur ons een appje en we helpen je binnen 15 minuten! Op werkdagen zitten we van 9:00 tot 20:00 voor je klaar. In het weekend van 10:00 tot 17:00.

Hoe werkt het?

Voeg ons nummer 0651000054 toe aan je contacten op je telefoon Stuur ons een berichtje. Vermeld daarin meteen je naam, adres en geboortedatum, dan kunnen we je nog sneller helpen.

Goed om te weten

Wanneer je ons berichten via WhatsApp stuurt, gelden de gebruiksvoorwaarden en het privacybeleid van WhatsApp.

Let op: om je privacy te beschermen kan je via WhatsApp geen vragen stellen over je factuur of een betaling.

Je wil je oude vertrouwde telefoonnummer meenemen naar Simyo. Dat snappen wij maar al te goed. We regelen het graag voor je. En helemaal gratis.

Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, wordt je aansluiting bij je vorige provider automatisch opgezegd.

Dat kan! Met ons Sim Only abonnement kan je maandelijks gratis je bundels wijzigen, zowel naar boven als naar beneden. Je wijzigt je bundels op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo App. Ga naar het kopje Overzicht, klik op ´bundels aanpassen´ en kies de bundels die het beste bij je passen. Van student tot ouders en kinderen, die flexibiliteit is ideaal voor iedereen!

Zowel je bel- als je internetbundel is geldig in de EU en een aantal andere landen (zone 1). Je kan dus bellen, sms’en en internetten vanuit je bundel, precies zoals je thuis gewend bent. Zijn je bundels op? Dan kan je extra minuten of MB’s bijkopen. Zo kan je weer zorgeloos vanuit je bundel bellen, sms’en en internetten. En voorkom je kosten buiten je bundel.

Let op: Bellen vanuit Nederland naar een buitenlands nummer in de EU valt niet binnen de bundel. Bijvoorbeeld: je belt vanuit Nederland een restaurant in Spanje om een tafel te reserveren. Je betaalt hiervoor het buitenbundeltarief van € 0,23 per minuut. Zie onze tarievenpagina voor meer informatie.

Downloaden doe je maximaal met 256 Mbps, uploaden met maximaal 150 Mbps. Is je telefoon niet 4G ready? Geen zorgen, je maakt dan automatisch gebruik van 3G. De snelheid in de praktijk is afhankelijk van het type telefoon, de drukte op een zendmast en van de dekking in het gebied.

Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Zo profiteer jij van het betrouwbare KPN netwerk, waar je ook bent. Dit geldt voor bellen, sms'en en internetten. Er is geen verschil in netwerkdekking voor klanten van KPN en klanten van Simyo. Controleer hier de dekking in jouw regio.

eSIM is een digitale simkaart. Je hebt dus geen plastic kaartje meer nodig om te kunnen bellen, internetten of sms’en. Handig en slim! eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart, maar deze zit al ingebouwd in je telefoon. Als je telefoon eSIM ondersteunt kan je gebruikmaken van deze functie.

De voordelen van eSIM

eSIM heb je snel geïnstalleerd op je telefoon. Je hoeft niet meer te wachten tot je simkaart in je brievenbus valt, want je kan het gewoon installeren via de Mijn Simyo app. Dit betekent ook dat je ruimte hebt voor een extra simkaart in je telefoon. Zo kan je er dus voor kiezen om twee nummers op één telefoon te hebben: je Simyo eSIM nummer én een nummer met een fysieke simkaart. Dat is handig voor het schakelen tussen werk- en privénummers, of voor als je een lokale simkaart in het buitenland wil gebruiken. En natuurlijk: eSIM kan je niet kwijtraken. Het is snel, makkelijk en handig!

Hoe werkt het?

Je activeert eSIM eenvoudig met de Mijn Simyo app. Nieuw bij Simyo? Je krijgt je inloggegevens vlak nadat je je bestelling geplaatst hebt. Als je ingelogd bent in de Mijn Simyo app, hoef je alleen nog maar de stappen te volgen die je ziet verschijnen. Wij helpen je stap voor stap met de installatie van eSIM.

Heb je al een Simyo nummer? Dan log je in op de Mijn Simyo app. Je gaat naar je Instellingen en klikt dan op het tabblad Simkaart. Klik dan op ‘Activeer eSIM’ en je kan beginnen met de installatie!

Wordt eSIM op mijn telefoon ondersteund?

Welke telefoons Simyo eSIM ondersteunen kan je vinden op eSIM pagina. Er komen steeds meer toestellen bij, dus hou het goed in de gaten!

Hoeveel kost eSIM?

Helemaal niets! Je betaalt geen extra kosten voor het gebruiken van eSIM. Dat is dus mooi meegenomen!

Kan ik eSIM gebruiken op mijn smartwatch?

Op dit moment ondersteunen we deze functie nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze informatie bijgewerkt wordt zodra dit verandert.

Wil je nog meer weten?

Op eSIM pagina vind je alles over eSIM.

De actieprijzen zijn geldig tot en met 30 november 2020. Deze actievoorwaarden gelden voor verschillende bundels.

  • Als je tijdens de actieperiode (tot en met 30 november 2020) kiest voor een van de actiebundels, betaal je het bijbehorende bedrag tot je zelf van bundels wisselt. Als je na de actieperiode van bundels wisselt, kies je uit de bundels die we op dat moment aanbieden.
  • De actieprijzen zijn beschikbaar voor alle nieuwe en bestaande Simyo klanten. Als bestaande Simyo klant kan je de actiebundels kiezen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app.
  • Als je een nieuwe bestelling plaatst, betaal je aansluitkosten van € 14,99.
  • Simyo behoudt het recht om deze actievoorwaarden en actietarieven tussentijds te wijzigen.

Met Simyo Prepaid kan je je beltegoed op verschillende manieren opwaarderen. Je kan gebruik maken van onze snelle opwaardeerpagina. Je kan ook inloggen op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app en opwaarderen via het tabblad Overzicht.

Het minimumbedrag waarmee je op kan waarderen is € 10, -. Na betaling waarderen we je tegoed binnen 5 minuten op. Je beltegoed is onbeperkt geldig, zolang je simkaart actief is. Lees hier hoe je jouw simkaart actief houdt.

Je beltegoed kan je 24 uur per dag online controleren. Dat doe je eenvoudig op Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app. Nog geen Mijn Simyo app? Download ‘m in de App Store of de Google Play Store. Let op: het is niet mogelijk om via een telefoonnummer je beltegoed op te vragen.

Met je Prepaid simkaart kan je overal ter wereld bellen. Binnen de EU en een aantal andere landen (zone 1) bel en sms je voor hetzelfde tarief als in Nederland. Buiten zone 1 betaal je het tarief dat voor bijhorende zone geldt.

Internetten met je Prepaid simkaart kan overal ter wereld. Daarvoor moet je wel een internetbundel activeren op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app. Deze bundels zijn altijd 30 dagen geldig.

Binnen de EU kan je de internetbundel gebruiken, precies zoals in Nederland. Meer informatie over internetten in het buitenland vind je hier.

eSIM is beschikbaar voor iedereen met een Sim Only abonnement. Of je al jaren gebruikmaakt van Sim Only of juist net aanschuift: eSIM is een optie voor jou. Als je al een Prepaid simkaart hebt, kan je ook kiezen voor eSIM. Daarover lees je hieronder meer. Alleen de allernieuwste smartphones ondersteunen eSIM. Het is daarom slim om eerst te checken of jouw telefoon geschikt is. Is je smartphone geschikt? Dan kan je aan de slag!

Ondersteunt je smartphone nog geen eSIM? Er worden steeds meer toestellen aan de lijst toegevoegd waarop je eSIM wel kan gebruiken. Hou deze pagina dus in de gaten. Hieronder vind je een lijst met de toestellen die we ondersteunen:

Apple:
iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone Xr, iPhone 11, iPhone 11 Pro.

Ja, je kan je plastic simkaart verwisselen voor eSIM! Als je smartphone geschikt is voor eSIM, kan je op de Mijn Simyo app via Instellingen - Simkaart klikken op ‘Activeer eSIM’. Je activeert dan direct je digitale simkaart door de stappen te volgen. Als je klaar bent kan je je plastic simkaart uit je telefoon halen. Die heb je dan niet meer nodig.

Je betaalt niets extra voor eSIM! Bestel je een nieuw Sim Only abonnement? Je betaalt geen extra kosten voor eSIM. Ook voor onze bestaande klanten geldt dat je kosteloos je plastic simkaartje om kan ruilen voor eSIM.

Op dit moment ondersteunen we die functie van de Apple Watch nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze pagina up to date blijft. Hou deze pagina in de gaten voor nieuws voor eSIM op je Apple Watch.

.

Beantwoord

automatische incasso

  • 1 januari 2014
  • 30 reacties
  • 2339 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Al voor de tweede maand op een rij 'lukt' de automatische incasso niet zegt Simyo (terwijl er meer dan genoeg op de rekening staat). Wat is hier aan de hand?
icon

Beste antwoord door Natascha 3 januari 2014, 10:00

Al voor de tweede maand op een rij 'lukt' de automatische incasso niet zegt Simyo (terwijl er meer dan genoeg op de rekening staat). Wat is hier aan de hand?



Hoi Rvdb,



Welkom op het forum!

Ik zie in het systeem dat de betaling is gestorneerd. Ik raad je aan om de factuur te betalen via de link in de e-mail die wij je hebben verstuurd.
Bekijk originele reactie

30 reacties

Bij mij is het in november en december ook niet gelukt om 7 euro af te schrijven
Dus of de bank heeft het geblokkeerd (is Simyo failliet misschien ???) of simyo heeft de automatische incasso ingetrokken.

Graag snel duidelijkheid dan kan ik morgen overstappen naar een andere provider als het mis is
Bij mij ook voor de tweede maand dat automatische incasso is mislukt.
Dit zal wel te maken hebben met de overgang naar IBAN die niet op orde is bij de debiteur.
De enigste mogelijkheid om te betalen is via de link in de email en dat vind ik heden ten dage buitengewoon ongewenst, aangezien ik geen slachtoffer wens te worden van internet fraude.
Ik log nooit via emails in bij relaties (zeker niet als het om betalingen gaat) omdat er altijd serieuze dreiging van nepmails is, echter bij simyo krijg ik geen keus want anders word ik afgesloten!!!!!
Met uizondering heb ik nogmaals betaling verricht zoals gevraagd in mail maar wens wel dat dit echt de laatste keer is!!!! Anders zal ik helaas moeten overstappen naar een andere provider.
Hoop op een dringende oplossing bij simyo?
Badge +6
Al voor de tweede maand op een rij 'lukt' de automatische incasso niet zegt Simyo (terwijl er meer dan genoeg op de rekening staat). Wat is hier aan de hand?

Hoi Rvdb,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat de betaling is gestorneerd. Ik raad je aan om de factuur te betalen via de link in de e-mail die wij je hebben verstuurd.
Badge +6
Bij mij is het in november en december ook niet gelukt om 7 euro af te schrijven
Dus of de bank heeft het geblokkeerd (is Simyo failliet misschien ???) of simyo heeft de automatische incasso ingetrokken.

Graag snel duidelijkheid dan kan ik morgen overstappen naar een andere provider als het mis is


Hoi Wiebezee,

Welkom op het forum!
Simyo is niet failliet. De factuur van de maand november is van je rekening afgeschreven, dit moet nog worden verwerkt op je persoonlijke pagina.
Badge +6
Bij mij ook voor de tweede maand dat automatische incasso is mislukt.
Dit zal wel te maken hebben met de overgang naar IBAN die niet op orde is bij de debiteur.
De enigste mogelijkheid om te betalen is via de link in de email en dat vind ik heden ten dage buitengewoon ongewenst, aangezien ik geen slachtoffer wens te worden van internet fraude.
Ik log nooit via emails in bij relaties (zeker niet als het om betalingen gaat) omdat er altijd serieuze dreiging van nepmails is, echter bij simyo krijg ik geen keus want anders word ik afgesloten!
Met uizondering heb ik nogmaals betaling verricht zoals gevraagd in mail maar wens wel dat dit echt de laatste keer is! Anders zal ik helaas moeten overstappen naar een andere provider.
Hoop op een dringende oplossing bij simyo?


Hoi Ella Kelderman,

Welkom op het forum!
Ik heb het bekeken in het systeem en ik zie dat de betaling is gestorneerd. Ik raad je aan om de betaling te doen via de link die je hebt gekregen per e-mail.
Bij mij ook voor de tweede maand dat automatische incasso is mislukt.
Dit zal wel te maken hebben met de overgang naar IBAN die niet op orde is bij de debiteur.
De enigste mogelijkheid om te betalen is via de link in de email en dat vind ik heden ten dage buitengewoon ongewenst, aangezien ik geen slachtoffer wens te worden van internet fraude.
Ik log nooit via emails in bij relaties (zeker niet als het om betalingen gaat) omdat er altijd serieuze dreiging van nepmails is, echter bij simyo krijg ik geen keus want anders word ik afgesloten!
Met uizondering heb ik nogmaals betaling verricht zoals gevraagd in mail maar wens wel dat dit echt de laatste keer is! Anders zal ik helaas moeten overstappen naar een andere provider.
Hoop op een dringende oplossing bij simyo?


Hoi Ella Kelderman,

Welkom op het forum!
Ik heb het bekeken in het systeem en ik zie dat de betaling is gestorneerd. Ik raad je aan om de betaling te doen via de link die je hebt gekregen per e-mail.


Als je mijn bericht goed gelezen had, heb je kunnen lezen dat ik al 2 maanden  de betaling gedaan heb via de link in de mail. De bedoeling is dat het opgelost wordt! Het hele jaar ging de automatisch incasso goed en nu de laatste 2 keer opeens niet, terwijl er genoeg op de rekening staat!!! Dus wie heeft er nu een probleem! Ik heb aangegeven dat ik betalingen via een link in een mail niet betrouwbaar vind en dringend vraag om het op te lossen!!!
Badge +6
Hoi ella kelderman,

Het is ook zeker onze bedoeling dat dit wordt opgelost, want zoals je begrijpt willen we niets liever dat onze automatische incasso's goed verlopen 🙂.

Klopt het dat je bij ING zit? Daar heeft dit probleem zich namelijk deze keer voorgedaan en ons incassobedrijf is samen met ING bezig om uit te zoeken hoe dit kan worden voorkomen in de toekomst.

Excuses voor het ongemak, we doen hard onze best dit op te lossen!
Hallo,

Bij mij idem dito als de verhalen hierboven.
Er staat meer dan genoeg geld op de rekening en nu al 2 x is de incasso niet gelukt. Zodra ik de link niet betaal (wat ik ook zeer onveilig vind) kan gelijk mijn telefoon geblokkeerd worden, wat ik echt niet kan gebruiken.  Mijn rekeninginstellingen kloppen gewoon.Indien dit nogmaals voorkomt, zal ik ook echt een andere provider zoeken.
Is het nu inmiddels opgelost?

Gr Maaike
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Maaike7,

Over de redenen waarom het vaker mis gaat, kan ik echt niet meer vertellen dat hierboven al gezegd is.

Het betalen via de link geschiedt overigens met iDeal, net zoals verreweg de meeste online betalingen in Nederland. Dat is dus echt wel heel erg veilig.
Je wordt ook niet meteen geblokkeerd als je niet direct betaalt. Er is bij het eerste mailtje van Buckaroo altijd een periode van 2 weken om alsnog je factuur te voldoen, en al haal je dat niet, wordt je ook nog niet geblokkeerd.

Ik zou het in elk geval jammer vinden als je hierom besluit weg te gaan 😞 Ik hoop dat je begrijpt dat wij de incasso's niet zelf verzorgen, maar dat de bank dit doet. We werken in ieder geval samen met onze partners hard aan een oplossing.
Ook ik heb afgelopen week een incasso mail gehad met maar liefst een verhoging van 40 euro ivm het feit dat de automatische incasso vorige maand niet gelukt is. Ik denk dat schrijven ze nog wel eens af, maar nee hoor nu dreigen met afsluiten en hoppa 40 euro erbij.
Nu kwam ie wel duidelijk binnen hoor!
Ik heb hier een mail over gestuurd maar krijg em steeds retour als niet mofgelijk. Wat is hier aan de hand. Ik heb de mailtjes kennelijk gemist met herinnering of aanmaning , en dan nu dit. Nog nooit een cent achterstand gehad. Wat een service van simyo zeg, schaam jullie!
Gauw wegwezen hier bij deze club
Reputatie 5
Badge +11
Ook ik heb afgelopen week een incasso mail gehad met maar liefst een verhoging van 40 euro ivm het feit dat de automatische incasso vorige maand niet gelukt is. Ik denk dat schrijven ze nog wel eens af, maar nee hoor nu dreigen met afsluiten en hoppa 40 euro erbij.
Nu kwam ie wel duidelijk binnen hoor!
Ik heb hier een mail over gestuurd maar krijg em steeds retour als niet mofgelijk. Wat is hier aan de hand. Ik heb de mailtjes kennelijk gemist met herinnering of aanmaning , en dan nu dit. Nog nooit een cent achterstand gehad. Wat een service van simyo zeg, schaam jullie!
Gauw wegwezen hier bij deze club


Hoi pissig, en welkom op het Simyo forum.

Niet alleen uit je verhaal begrijp ik dat je niet blij bent op dit moment 😞 Je naam zegt ook al genoeg.

Helaas kunnen wij (nouja, onze bank) maar 1 poging doen om te incasseren. Wanneer dit niet lukt worden er een paar mails met herinneringen gestuurd. De eerste volgt al binnen een paar dagen met daarin een linkje om via iDeal te betalen.
Je vertelt dat je die mails niet gehad hebt, dus vraag ik me af of het e-mailadres dat wij van je hebben nog wel klopt?

Er treedt dan een automatisch proces in werking, wat betekent dat je dossier wordt overgedragen aan het incassobureau. De wet schrijft die tarieven voor, wat betekent wat er inderdaad een verhoging van in totaal €40 bij komt, inclusief eerdere administratiekosten.

Verder ben ik benieuwd naar welk e-mailadres je hebt willen mailen. Zou je me dat kunnen laten weten?
Badge
Ik krijg normaal altijd een link om via ideal te betalen als het niet lukt via automatische incasso maar ik heb nog steeds geen mail gekregen van jullie.

Automatish incasso is bij mij geblokkeerd. Kunen jullie niet in het systeem verwerken dat ik gewoon meteen een link krijg van ideal?? Dat ik niet elke x zo laat pas betaal omdat automatishe incasso niet lukt en dan wachten op link ideal??
Reputatie 5
Badge +11
Ik krijg normaal altijd een link om via ideal te betalen als het niet lukt via automatische incasso maar ik heb nog steeds geen mail gekregen van jullie.

Automatish incasso is bij mij geblokkeerd. Kunen jullie niet in het systeem verwerken dat ik gewoon meteen een link krijg van ideal?? Dat ik niet elke x zo laat pas betaal omdat automatishe incasso niet lukt en dan wachten op link ideal??


Hoi Kyblabla, welkom op het Simyo forum.

Helaas is het niet mogelijk om onze betalingsverwerker niet de opdracht te geven om te incasseren en meteen een mail te sturen :(
Zou je op Mijn Simyo misschien je mailadres eens kunnen checken? Iedereen zou namelijk binnen een paar dagen het mailtje met iDeal link moeten krijgen.
Als je mailadres nou klopt, kun je het hier dan laten weten? Dan gaan we kijken wat de oorzaak kan zijn.
Badge
Heb telefonisch maar een ideal link moeten vragen en die is allang betaald via die link maar op mijn app staat nog steeds dat het niet betaald is?!!
Ja heeft een paar dagen verwerktijd maar niet zo lang neem ik aan!
Kunnen jullie in het systeem kijken of het als is verwerkt maand november??

Thnxxx
Badge +6
Hoi Kyblabla,

Ik heb het meteen even voor je nagekeken! De factuur is betaald, we gaan ervoor zorgen dat de status ook z.s.m. op betaald wordt gezet in Mijn Simyo 🙂.
Ik vond Simyo in het verleden best wel ok...maar de laatste tijd gaat het bergafwaarts...Ook ik heb meerdere nummers bij simyo en sinds 2 maanden lukken de incassos niet....niet vanwege onvoldoende saldo maar simpelweg omdat wr iets aan de kant van simyo verkeerd gaat...

Dan krijg je dreigmailtjes die aan geven dat ze de lijn gaan afsluiten...krijg gemiddeld zo'n 300 mailtjes per dag....glippen er soms door heen....

Hoe moeilijk kan het nou zijn om deze incasso problemen op te lossen?
By the way...abonnement opzeggen....nog zo'n debacle....gek wordje ervan
Reputatie 5
Badge +11
Ik vond Simyo in het verleden best wel ok...maar de laatste tijd gaat het bergafwaarts...Ook ik heb meerdere nummers bij simyo en sinds 2 maanden lukken de incassos niet....niet vanwege onvoldoende saldo maar simpelweg omdat wr iets aan de kant van simyo verkeerd gaat...

Dan krijg je dreigmailtjes die aan geven dat ze de lijn gaan afsluiten...krijg gemiddeld zo'n 300 mailtjes per dag....glippen er soms door heen....

Hoe moeilijk kan het nou zijn om deze incasso problemen op te lossen?
By the way...abonnement opzeggen....nog zo'n debacle....gek wordje ervan


Hoi Crispman,

Ik heb je net in dit topic ook al 'gesproken'.
We ondervinden inderdaad de laatste tijd wat problemen met de automatische incasso's. Ik hoop dat je begrijpt dat wij hier ook stevig van balen :mad: We doen die incasso's namelijk niet zelf, dat doet geen enkel bedrijf. Daar huur je een bedrijf voor in, en die regelt dat dan weer met de bank, die dat met jouw bank regelt. Nouja, ergens in die keten van schakels is dus iets verkeerd gegaan...

Als er dan niet geïncasseerd kan worden, krijg je inderdaad een mailtje met een link om alsnog te betalen. Voor de volledigheid wordt daarin ook uitgelegd wat er gebeurt als je helemaal niet betaalt. Dat kunnen we maar beter meteen melden, anders krijg je achteraf weer een moeilijk verhaal.

Ik vind het jammer dat je bij ons weggaat, maar tegenhouden doen we niet. Dus tot ziens, wie weet tot in de toekomst.
Badge
Ik heb mijn ideal link niet gekregen!!!!! Nogmaals!!!
Kan er zsm een ideal naar me toe gestuurd krijgen?? Ik heb geen zin weer eens te bellen naar jullie voor die ideallink!! Dit zal sogenaamd automatisch door jullie gestuurd worden als automatisch incasso niet lukt!
Badge +6
Hoi Kyblabla,

Ik ben benieuwd voor welke factuur je een link zou willen krijgen? 🙂

De factuur van november heb je namelijk betaald. De factuur van december is net online gezet, dit gebeurt altijd rond de derde donderdag van de maand, maar het incasseren van de factuur wordt pas een week later gedaan (rond de vierde donderdag van de maand). Wanneer het niet lukt om te incasseren, sturen we vervolgens enkele dagen erna een e-mail met een iDeal link om alsnog de betaling te kunnen doen..

Dus nog een beetje geduld, de link zal je echt automatisch ontvangen, maar je bent nog een beetje te vroeg voor de factuur van december 🙂.
Badge
November heb ik betaald en het zal aangepast worden op de app. Nu staat november nog steeds achterstalig! Dit zouden jullie voor mij veranderen!
December krijg ik nu wel een link? Heb nog niks ontvangen......
Badge +8
November heb ik betaald en het zal aangepast worden op de app. Nu staat november nog steeds achterstalig! Dit zouden jullie voor mij veranderen!
December krijg ik nu wel een link? Heb nog niks ontvangen......


Hoi Kyblala,

Dat wordt inderdaad nog voor je aangepast door de IT-afdeling. Maar je hebt gewoon betaald, hoor, dus maak je geen zorgen. Het wordt alleen verkeerd weergegeven.
December is ook betaald, dus daar krijg je geen link meer voor.

Groetjes,
Charlene
Badge
December en november geeft nu aan bij mij achterstalig! Wat is het nou??
Badge +8
December en november geeft nu aan bij mij achterstalig! Wat is het nou??

Hoi Kyblabla,

November wordt nog voor je aangepast, zoals ik al had uitgelegd.
December hebben we in eerste instantie afgeschreven, maar die is weer teruggeboekt door de bank, dus die staat nu inderdaad open. Daar krijg je de eerste herinnering nog van, en dan adviseer ik je om die te betalen met de link die daarin staat.
Houd je email dus goed in de gaten.

Groetjes,
Charlene
Badge
Ik heb nog steeds geen link ontvangen... Hoelang gaat dit ongeveer duren?? Zodat ik weet welke datum het dan ong zal zijn?
Badge +6
Ik heb nog steeds geen link ontvangen... Hoelang gaat dit ongeveer duren?? Zodat ik weet welke datum het dan ong zal zijn?

Hoi Kyblabla,

Ik zie in het systeem dat je gisteren een e-mail hebt gekregen om een betaal link om de factuur te betalen.

Reageer