.

Beantwoord

Apps kopen via de android Play Store

  • 28 January 2014
  • 14 reacties
  • 1602 Bekeken

Hallo,

Is of wanneer word het mogelijk om apps te kopen via de android Play store?
icon

Beste antwoord door Natascha 29 January 2014, 10:01

Bekijk originele reactie

14 reacties

Reputatie 7
Dat is nu al mogelijk hoor :rolleyes:, maar je bedoelt vast of betaling van je aankopen uit de Playstore via je factuur kan :p. Dat kan (nog) niet.
Badge +6
Hallo,

Is of wanneer word het mogelijk om apps te kopen via de android Play store?


Hoi Dejongw,

Welkom op het forum!
Het betalen van apps via je factuur dat is helaas nog niet mogelijk. Het is niet bekend wanneer dit Simyo dit gaat aanbieden.

@ RicoK bedankt voor het meedenken.
😢 Jammer. Inmiddels jets veranderd?
Badge +6
Hoi nicenemo,

Allereerst welkom op het forum! :)

Helaas niet, er zijn ook nog geen plannen bekend om dit wel mogelijk te maken, sorry 😞
Je kan ook een Google Play Cadeaubon kopen met je iDEAL. Je betaald op dit moment wel zo'n 3 euro extra voor een bon van min.15 euro.
Badge +6
Dat is een handige tip, George.M! 🙂
Goedenavond

We zijn inmiddels 3 jaar verder 😊
Is er al enige bekendheid wanneer het mogelijk gaat worden om apps te kopen via je factuur?
Niet via je factuur @Rimmel maar je kan nu wel apps betalen met Ideal, wist je dat?
Reputatie 7
Ik snap het nut niet om apps uit de store via je telefoonrekening te kunnen betalen. Er zijn al cadeaubonnen/-kaarten, creditcards en iDeal betalingen mogelijk.

Daarnaast, de mogelijkheid om te kunnen betalen via de telefoonrekening is kostenverhogend en wie zou deze kosten kunnen gaan dragen...;)
Bedankt voor de reactie.
@RicoK ik snap je reactie. Je kan op verschillende manieren betalen. Het is wel zo dat iedereen het zelf moet kunnen bepalen hoe je een app aankoop doet. 😊
Betaling via Ideal is niet mogelijk bij deze app.
Een cadeaubon aanschaffen brengt extra kosten met zich mee en niet iedereen is in het bezit van een creditcard.

Betalen via factuur is mij in het verleden altijd goed bevallen. Vandaar mijn vraag of die mogelijkheid er komt.

Iedereen heeft zo zijn redenen. Dat moet iedereen zelf weten.
@Rimmel Mag ik vragen welke app je wilde kopen?
@Ray zeker. Endomundo. Is voor het hardlopen
Dat het met sommige apps niet mogelijk is, is nieuw voor me. Waarschijnlijk heeft het te maken omdat deze app ook een abonnementsvorm aanbied.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Rimmel,

Super jammer dat je de App niet kunt betalen middels iDeal. Ik kan mij voorstellen dat het betalen op factuur makkelijker voor jou is, alleen bieden wij dit helaas niet aan. :(

@Ray, bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Asma

Reageer