.

Beantwoord

App's betalen via telefoon rekening van Simyo

  • 22 July 2013
  • 13 reacties
  • 1421 Bekeken

Hoi,

Mijn vraag is hoe je in de windows phone store kan betalen via simyo, er word namelijk gezegt dat je provider daarvoor support moet hebben.
Dit zou dan mijn enige betaalmiddel zijn, ik heb geen creditcard en windows store kaarten zijn bijna niet te koop.

Info:

Nokia lumia 920
Unlocked [sim-only abbo]
icon

Beste antwoord door Natascha 23 July 2013, 12:55

Bekijk originele reactie

13 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Mamatrix,

Ik ben blij om te horen dat Ray je hier inmiddels bij heeft geholpen.

Het klopt wat hij zegt. Het is helaas niet mogelijk om betalingen te verrichten met je Simyo simkaart. Gelukkig zijn er meerdere manieren om te betalen voor je Apps. :D

Laat je het weten als je hier meer vragen over hebt?

Groetjes,
Asma
Badge
Ohhhhh sorry dan heb ik het helrmaal verkeerd gelezen. Sorry en dank je wel
Mijn reactie is gebaseerd op Simyo. Dat het bij andere providers wel kan doet niet ter zake, we zijn daar geen klant 😉 Dat die optie er is weet ik dus ook wel. Mijn antwoord is dus direct het antwoord op jouw vraag. Nee bij Simyo niet mogelijk.
Badge
Die optie is er zeker wel alleen met sommige netweken. Als ik het probeer krijg ik de melding dat mijn netwerk het heeft geblokkeerd. Ik wil weten of het te deblokkeren is
Nee de opties zijn: Creditcard, Paypal of een code inwisselen. Deze code krijg je door een tegoedkaart / Google Play giftcard te kopen.

Er is ook een app, Google Rewards. Daarmee spaar je tegoed door middel van enquĂŞtevragen. Dit gaat echter met kleine bedragen en ook niet heel snel.
Badge
Gezien dit al een aantal jaar oud is vraag ik me af of het inmiddels wel kan. Maar dan dan.voor de play store?
Badge +6
Ah dat is handig, bedankt voor deze info Martijn®! :)

Nu alleen nog een app vinden, die de moeite waard is om geld voor te willen betalen 😛
Reputatie 3
Badge +9
Ja je kunt deze 3V kaart als betaalmiddel invoeren in Google wallet, en zo je aankopen doen. Als het tegoed op is kun je via iDeal nieuw tegoed storten.
Badge +6
Hoi Pandemic,

Het is helaas nog niet bekend of en wanneer Simyo de mogelijkheid gaat aanbieden om apps via de factuur te betalen.

Misschien dat Martijn® weet of het mogelijk is om je overige tegoed op Google Wallet te zetten? Vind ik ook wel interessant om te weten met m'n Sony 🙂
Ik hem 99 cent nodig, geen 20 euro... Had dat al gevonden en dat is best handig als je eenmalig een bedag tussen de 20 en 250 euro nodig hebt, maar niet voor iets als dit. Of kan je ook geld van je voucher op je Google Wallet zetten zodat het daar geldig blijft?
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Pandemic,

In de playstore kan je ook terecht met de 3V kaart, deze kaart is te koop bij Primera, BP of Texaco.
Lees meer hierover op deze link: http://www.alleszondercreditcard.nl/apps-kopen-zonder-creditcard/
Als dit is gelukt hoor ik dit graag.

mvg,
Martijn
Hey,

Ik vroeg me af of dit wellicht in de toekomst nog als optie gaat worden toegevoegd, het lijk mij dat wel meer mensen hier behoefte aan hebben, aangezien veel mensen geen credit card hebben of willen hebben, terwijl dat voor Nederland de enige optie is om apps in de Play Store te kopen. Ik weet niet hoeveel werk het is om dit te implementeren, maar voor zover ik weet zit het standaard in de Play Store API ingebouwt. Zelfs al zou het 50 cent per aankoop extra zijn zou het me nog niet uitmaken.
Badge +6
Hoi,

Mijn vraag is hoe je in de windows phone store kan betalen via simyo, er word namelijk gezegt dat je provider daarvoor support moet hebben.
Dit zou dan mijn enige betaalmiddel zijn, ik heb geen creditcard en windows store kaarten zijn bijna niet te koop.

Info:

Nokia lumia 920
Unlocked [sim-only abbo]


Hoi Luia920,

Welkom op het forum!
Helaas is het niet mogelijk om via je telefoon rekening app's te betalen 😞.

Reageer