.

Vraag

Alleen verbruik buiten abonnement/bundel?

  • 29 October 2012
  • 5 reacties
  • 343 Bekeken

Volgens mij verloopt de facturering bij mijn account niet conform afgesloten abonnement/bundel.
De onder het abonnement (19-06-2012) vallende bundel Zelden (60 min/sms) en Basis (200 MB) worden helemaal niet aangesproken. Alle eenheden (spraak/sms/data) worden namelijk direct gezien als verbruik buiten de bundel.

Graag opheldering over wat binnen het abonnement valt en welke verbruikte eenheden daarbuiten.
Want op basis van de getoonde specificaties voor juni, juli, augustus, september zou elke maand tot nu toe qua verbruik volledig gedekt moeten worden door het abonnement. Terwijl ik nu alles geregistreerd stond en staat als zijnde buiten bundel.

Er wordt dus helemaal geen abonnement gefactureerd.
Alleen maar verbruikskosten.

5 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Gerda F,

Zoals je aan gaf is het verbruik niet correct gefactureerd omdat jouw bundels niet in zijn gegaan. Ik heb jouw bundels per direct laten activeren (waardoor dit probleem zich vanaf heden niet meer voor zal doen) en de onterechte kosten (onterechte kosten buiten de bundel-abonnementskosten die in rekening gebracht zouden moeten worden) vanaf 20-06 tot heden gecrediteerd. Je kunt deze creditering terugzien op jouw eerstvolgende factuur.

Onze excuses voor het ongemak.
Ik heb dit zelfde probleem al voor de 2de keer! Er is op dit moment 246 euro afgeschreven omdat al mijn verbruikte minuten en internet buiten de bundel vallen! 
Inmiddels heb ik hier al 3x over gebeld waarbij het erg druk was en ik zeker elke keer 20 minuten gewacht heb om vervolgens iemand aan de lijn te krijgen die me ook 3x verteld heeft dat ik teruggebeld zou worden.

Gezien er nu plotseling ook een telefonische storing is plaats ik het hier neer. Graag zou ik voor deze ellende gecompenseerd worden en het bedrag zie ik graag teruggestort.
Badge +2
Beste Franklin,

Uit onze gegevens blijkt dat je inmiddels telefonisch een afspraak met ons hebt gemaakt. Er is afgesproken dat je het bedrag zou storneren. Wij zouden je vervolgens een aangepaste iDeal link toe mailen. Dit kunnen wij op z'n vroegst pas op maandag doen. Wij verzoeken je nog even geduld te hebben. Je zal maandag een aangepast factuurbedrag toegestuurd krijgen.

Groetjes,

Arie
Ook ik heb dit probleem moeten ondergaan. Ik heb voor nummerbehoud gekozen en deze is - nog voordat ik mijn simkaart heb geactiveerd - afgewezen. Ik besloot te bellen en mevrouw vertelde mij dat mijn toentertijd 'tijdelijke' nummer zou worden omgezet naar mijn vaste nummer.

Een aantal dagen geleden is mijn simkaart geblokkeerd, sindsdien kan ik geen gebruik maken van de diensten. Toen ik mijn verbruik online bekeek, zag ik een bedrag staan van 260 euro. Alle eenheden werden uiteraard gezien als verbruik buiten de bundel. Ik vermoed dat ook mijn bundels (1000mb en 100 sms/min) nog niet zijn geactiveerd.

Graag opheldering over de stand van zaken. Ik zie mijn bundel graag met spoed worden geactiveerd zodat ik weer normaal kan bellen en ik voor de afgesproken bundel betaal i.p.v. onterechte, overbodige kosten. Alvast bedankt!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Saroosh,

Ik heb je een privé bericht gestuurd met de vraag om meer informatie.

Groetjes,

Alex

Reageer