.

Beantwoord

Afsluiting wegens hoogverbruik

  • 2 November 2013
  • 1 reactie
  • 8062 Bekeken

beste
waarom ben ik weer afgesloten,
gisteren was het het zelfde en kreeg ik excuses van jullie..
vorige maand had ik hoge kosten gemaakt en werd ik door beveiligings redenen afgesloten,
maar had toen 100 euro aan betaling gedaan en werd ik weer aangesloten,  dus paar dagen later nieuwe maand dus gisteren werd ik wakker en was ik weer afgesloten..
ik gebeld en kreeg ik excusus en werd ik weer afgesloten, nu de volgende dag is het weer zo ver en t is in t weekend, en jullie zijn niet te bereiken,
ik wil weer aangesloten worden , nu direct of ik betaal helemal niks meer en ga ik bij een andere provider
groeten robin
icon

Beste antwoord door Natascha 4 November 2013, 11:13

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
beste
waarom ben ik weer afgesloten,
gisteren was het het zelfde en kreeg ik excuses van jullie..
vorige maand had ik hoge kosten gemaakt en werd ik door beveiligings redenen afgesloten,
maar had toen 100 euro aan betaling gedaan en werd ik weer aangesloten,  dus paar dagen later nieuwe maand dus gisteren werd ik wakker en was ik weer afgesloten..
ik gebeld en kreeg ik excusus en werd ik weer afgesloten, nu de volgende dag is het weer zo ver en t is in t weekend, en jullie zijn niet te bereiken,
ik wil weer aangesloten worden , nu direct of ik betaal helemal niks meer en ga ik bij een andere provider
groeten robin


Hoi Mariman,

Welkom op het forum!
Ik zie dat je afgelopen zaterdag contact hebt gehad via Twitter en dat je aansluiting is gedeblokkeerd. Ik zie dat je al weer gebruik maakt van je aansluiting.

Reageer