Wat blijkt het probleem; rekening van enkele maanden geleden via automatisch incasso is niet afgeschreven.
Simyo schijnt hier mails over gestuurd te hebben maar naar een mailbox die amper gebruikt wordt en vol was. Simyo krijgt dan een melding dat de mails niet bezorgd kunnen worden maar deze meldingen worden blijkbaar genegeerd en er wordt vervolgens een incassoburau ingeschakeld.
Vandaag voor het eerst een brief hierover gekregen en direct gereageerd. De medewerker van het incassobureau reageerde kortaf en boos.
Zelf had ik natuurlijk hert mailadres moeten wijzigen ( of de oude mailbox legen). Echter simyo negeert meldingen dat haar mails niet aankomen en blijkt onbenaderbaar als ik direct na het ontvangen van de brief ( voor mij het eerste teken dat er ies mis is) contact probeer op te nemen.Â
Gelijk 40 euro incassokosten vind ik niet redelijk bij iemand met 3 abonnementen, altijd goed betalend en direct reagerend.
Ik hoop dat jullie dit kunnen oplossen
Beste antwoord door Alex
Bekijk originele reactie