.

Beantwoord

Afgestraft bij overschreiden belbundel ook al heb je een abonnement

  • 22 June 2021
  • 8 reacties
  • 122 Bekeken

Badge

Door prive omstandigheden bel ik deze maand meer dan gebruikelijk (moeder is terminaal en ligt in Zhuis). Nu zag ik vandaag dat mijn belbundel van 100 minuten al 12 juni op was. Dit ging al jaren prima maar deze omstandigheden vragen nu langere telefoongesprekken . Inmiddels staat de teller op 240 minuten+ (Eur 76,=) extra kosten terwijl het zelf bijkopen 2 euro voor 50 minuten kost. m.a.w. Ik had Eur 10,- aan minuten bij moeten kopen (in plukjes). Waarom zou een abonnementshouder er nu voor kiezen om dat NIET te doen? Waarom straft Simyo trouwe abonnement houders af met deze abnormale prijzen. Ookal omdat er GEEN enkele waarschuwing komt (ik heb de uitleg op het forum gelezen). Mijn hoofd stond er niet echt naar om de simyo app met perfect huisvaderschap zelf in de gaten te houden. Is er ergens een mogelijkheid om coulange aan te vragen voor dit soort situaties? (Zou het niet zo moeten zijn dat een abonnementhouder op zijn minst een melding zou moeten krijgen bij overschrijding? of een mogelijkheid zou moeten hebben om te kiezen om de uitgaande belmogelijkheid te stoppen bij overschrijding?) 

icon

Beste antwoord door Tessanne 23 June 2021, 16:36

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hi Claudia, 

Welkom op het Simyo Forum! 

Wat ontzettend balen dat je zo bent geschrokken van de hoge kosten! Ik heb voor je overlegd met de financiële afdeling en er was gelukkig wat mogelijk! Ik zal je via een privébericht benaderen. 

 

Mocht je nog andere vragen hebben laat het gerust weten! Ik wil je ook nog veel sterkte wensen! 

Bedankt Friesian en de leon! 

 

Groetjes,

Tessanne 

Badge

@Friesian  Bedankt voor je reactie! Ik wacht een reactie van een moderator af. Natuurlijk is er geen discussie nodig over het tweede gedeelte. Ik ben op de hoogte door andere forum vragen en bedoelde dit alleen als mogelijke toekomstige uitbreiding van de Simyo instellingen of app (een knop “uitgaand bellen buiten de bundel” die “aanstaat” maar wel “uitgezet” kan worden).

Badge

@Tessanne Bedankt voor het bericht en coulange. Het voorstel is prima zo. Ook bedankt voor andere commentaren en reacties. 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Claudia, 

Fijn dat we er op deze manier samen uit zijn gekomen!

Als we je nog ergens anders mee kunnen helpen, dan zitten we voor je klaar 😊

Groetjes, 
Bas

Badge

...overschreiden =overschrijden ...

Badge

 

Beste @Claudia van E. .

Uit eigen ervaring begrijp ik de situatie en wens jou en je naasten heel veel sterkte. Een medewerker, moderator van Simyo zal zich morgen bij je melden en kijken wat er mogelijk is wat betreft coulance.

Waarom straft Simyo trouwe abonnement houders af met deze abnormale prijzen. Ookal omdat er GEEN enkele waarschuwing komt (ik heb de uitleg op het forum gelezen).

Simyo straft echt geen trouwe klanten af, dit wordt van tevoren aangegeven. Ik geloof dat die discussie nu ook niet nodig is, Belangrijk is nu af te wachten wat de reactie is vanuit Simyo.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +9

@Claudia van E. Weet dat Forum Experts je situatie / verhaal herkennen en begrijpen en datdaar onderlinge discussie over is. Simyo is een goede provider maar op dat punt ligt zeker nog wat open voor hen.

Zoals @Friesian zegt, wacht op een reactie van een mod en Simyo probeert normaliter een passende oplossing te vinden, als er sprake is van een coulance situatie. 

Ik wens je veel sterkte met je moeder. 

Reageer