Door prive omstandigheden bel ik deze maand meer dan gebruikelijk (moeder is terminaal en ligt in Zhuis). Nu zag ik vandaag dat mijn belbundel van 100 minuten al 12 juni op was. Dit ging al jaren prima maar deze omstandigheden vragen nu langere telefoongesprekken . Inmiddels staat de teller op 240 minuten+ (Eur 76,=) extra kosten terwijl het zelf bijkopen 2 euro voor 50 minuten kost. m.a.w. Ik had Eur 10,- aan minuten bij moeten kopen (in plukjes). Waarom zou een abonnementshouder er nu voor kiezen om dat NIET te doen? Waarom straft Simyo trouwe abonnement houders af met deze abnormale prijzen. Ookal omdat er GEEN enkele waarschuwing komt (ik heb de uitleg op het forum gelezen). Mijn hoofd stond er niet echt naar om de simyo app met perfect huisvaderschap zelf in de gaten te houden. Is er ergens een mogelijkheid om coulange aan te vragen voor dit soort situaties? (Zou het niet zo moeten zijn dat een abonnementhouder op zijn minst een melding zou moeten krijgen bij overschrijding? of een mogelijkheid zou moeten hebben om te kiezen om de uitgaande belmogelijkheid te stoppen bij overschrijding?)
Beste antwoord door Tessanne
Bekijk originele reactie