.

afgesloten wegens achterstallige betalingen

  • 12 April 2012
  • 1 reactie
  • 667 Bekeken

Badge
Goedemiddag.

Na een mail te hebben ontvangen van jullie, dat ik ben afgesloten, ben ik eens achter mijn administratie aan gegaan. Mijn post bleek nog bij mijn vorige adres te komen, en mijn rekening nummer is ook niet juist. Alsmede doordat ik twee maanden geen inkomsten had, heb ik het niet kunnen betalen. Nu heb ik als blijk van goede wil gisteren meteen de eerste twee facturen betaald. Er blijven er nu nog twee over. Die ik graag zou willen betalen in een gespreide periode. Ik heb vandaag klantenservice gebeld, maar die zijn niet open. Toch zou ik heel graag willen weten of ik aangesloten kan worden!

Ik hoop heel graag op een reactie,

Met vriendelijke groeten,
Jolanda

1 reactie

Reputatie 2
Badge +4
Beste Jolanda,

Welkom op het Simyo forum!
Wij verzoeken je om de betaalbewijzen van de betaalde facturen per e-mail te versturen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email]. Wij kunnen deze dan doorsturen naar onze financiele afdeling, deze zal beoordelen of de aansluiting gedeblokkeerd kan worden. Wij raden je tevens aan om in te loggen op de persoonlijke pagina en onder het tabblad 'Selfservice' de adresgegevens en het rekeningnummer te wijzigen. Overigens worden betalingsherinneringen niet per post maar per e-mail ontvangen, wij verzoeken je te controleren of het e-mailadres wel correct staat geregistreerd op de persoonlijke pagina.

Na ontvangst van je e-mail (met betaalbewijs) zullen wij je per e-mail nader informeren.

Groetjes,

Manisha

Reageer