.

Beantwoord

Betaling gedaan na hoogverbruik en nog steeds afgesloten. Hoe kan dat?

  • 28 November 2015
  • 8 reacties
  • 189 Bekeken

URGENT: jullie hebben mij afgesloten ivm hoog verbruik. Ik heb onmiddelllijk E100,- overgemaakt. Ik ben nu al 24 uur niet bereikbaar en kan geen SMS ontvangen.
Ik moet maandag een subsidievoorstel indienen van 2mEUR met eHerkenning en kan niet inloggen omdat ik geen SMS verificatie kan ontvangen. Kunt u mij onmiddellijk heractiveren? Alvast dankt.

Ik vind deze actie van jullie natuurlijk zo onbezonnen, dat jullie mij als klant kwijt zijn. Ik betaal ruim 2 jaar netjes mijn hoge rekeningen en dan krijg ik dit als stank voor dank? Jullie begrijpen het echt niet.Niet bereikbaar in het weekend. You suck majorly
icon

Beste antwoord door Angela 30 November 2015, 13:46

Bekijk originele reactie

8 reacties

Je blokkade geldt toch alleen voor uitgaand?

Telefoon als eens uit en aan gezet?

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-heb-een-aanbetaling-gedaan-maar-ben-nog-st-284?c=108

Die processen lopen geheel automatisch dus dat is ook de reden dat je een blokkade hebt / had.

Tip: verhoog je bundels als je vaak hoge rekeningen hebt. Scheelt je een hoop kosten en waarschijnlijk ook frustraties. 🙂
Dank voor je reactie Rayte. Ik kan wel bellen (uitgaand is ok), maar heb geen 3G en kan niet gebeld worden en geen SMS ontvangen. Heb telefoon al 2x aan en uit gezet.
Ik heb de hoogste bundel die beschikbaar is (1250min) :)

Als die processen automatisch lopen, dan zou dat ook door het weekend heen moeten. Ik kan op Mijn Simyo en op Rabobank zien dat mijn betaling van E100,- gisteren ontvangen is.

Ik zie dus geen reden waarom ik nog steeds geblokkeerd zou moeten zijn.
Zou niet mogen maar kijk eens op je Mijn Simyo bij het tabblad instellingen - netwerk instellingen of "internet op je mobiel in Nederland" nog aan staat.

Gezien dat je wel kan bellen duidt er op dat je geen blokkade hebt.

Een anders iets wat ik vermoed is dat het deblokkeren ergens niet goed is verlopen qua techniek. In dat geval moet je simkaart opnieuw worden aangemeld.

Als je Twitter hebt maak je misschien meer kans dan hier in het weekend. Verwijs dan alleen naar dit topic 🙂
Dank. Ik heb gechecked: alles staat aan.
Heb ook al getwittered, nog geen reactie.
Kan ik zelf mijn simkaart opnieuw aanmelden of kan alleen SIMYO dat doen?
(jij weet wel veel 🙂
Je kan het zelf proberen door je simkaart 15 minuten uit je telefoon te halen. Maar als je Simkaart echt opnieuw moeten worden aangemeld dan kan alleen Simyo dat.
Waarom heb je niet gelijk de helpdesk gebeld?
Ik vertrouwde erop dat als ik de betaling had gedaan, dat ik onmiddelijk weer kon bellen: zo wordt het ook aangekondigd. Pas na 17:30 op vrijdag constateerde ik dat ik nog steeds niet kon bellen, terwijl de betaling wel was geregistreerd op de website van Simyo , maar dan is de Helpdesk al gesloten 😞
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Scheijgrond,

Welkom op het Simyo Forum.

Oei, wat vervelend dat jouw aansluiting niet direct gedeblokkeerd is! Helaas zijn we in het weekend wat moeilijker te bereiken. Een puntje voor onze ideeën muur :)

Ik zie dat je ondertussen geholpen bent door de telefonische klantenservice. Klopt het dat je weer netjes gebruik kunt maken van de aansluiting? Mocht je hier nog vragen over hebben, dan weet je mij te vinden!

@Raytje, bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Angela

Reageer