.

Beantwoord

afgeslote wegens hoogverbruik

  • 22 February 2013
  • 1 reactie
  • 277 Bekeken

Badge
Ik voel me knap belazerd!  Ik sluit voor mijn dochter een sms abonnementje bij jullie af voor 2,50 in de maand. Zonder internet want ze mag haar smartphone alleen thuis gebruiken en daar hebben we Wifi.
Krijgt ze een sms van jullie "afgesloten wegens hoogverbruik". Wat blijk, ze heeft op 1 dag voor meer dan 700 euro internetkosten gemaakt.

Dit kan toch niet?? Mijn man  is op jullie site gaan zoeken en kwam daar een button tegen met internet op je mobiel die we uit moesten zetten. (denk ik) Dit hebben we gedaan, maar ik vind het echt bedrog als jullie die knop op jullie site automatisch op "aan" zetten terwijl we alleen een sms abonnementje van 2,50 hebben en dus bewust GEEN internet abonnement.  Ik voel  me echt beduveld en begrijp niet dat dit zomaar kan.
Het gaat niet om een tientje maar om een rekening van ruim 700 euro! Ik weet niet eens waar ik het geld vandaan moet halen!

Wij hebben thuis Wifi, en geen internetabonnement bij jullie afgesloten. Dat jullie dan de knop op jullie site op "aan" hebben staan is volgens mij onterecht. Ik ga er in ieder geval wel werk van maken. Ben erg benieuwd naar jullie reaktie!!
icon

Beste antwoord door Wayne 26 February 2013, 15:52

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1
Hey carolien6,

Ik heb jouw vraag in dit topic beantwoord.