.

Adieu

  • 23 August 2020
  • 4 reacties
  • 237 Bekeken

Badge +1

Helaas voor jullie Simyo ik ga over naar een andere provider.

Ik mis jullie echte spontaniteit van vroeger en de beste deals. Ik ben echt jaren lid geweest en met pijn in mijn hart ga ik toch over. Ik kan nu voor 4.50 euro minder precies dezelfde mbs en gratis bellen en smsen krijgen. 

Het gaat jullie goed

 

 

 


Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

4 reacties

Reputatie 7

@Marique Wat jammer om te lezen, maar wel begrijpelijk hoor. Het is goed om regelmatig een vergelijkend warenonderzoek te doen. En als dan iets, wel onder dezelfde voorwaarden natuurlijk, voordeliger is dan ben je natuurlijk een dief van je eigen portemonnee als je daar dan geen gebruik van maakt.

Als ik zo vrij mag zijn te vragen, naar welke provider ga je? En wat ga je afnemen?

Reputatie 7
Badge +6

Hey Marique,

 

Wat spijtig dat je ons gaat verlaten! Aan al het moois komt een eind, helaas. Erg sympatiek van je dat je ons nog even een afscheidsberichtje stuurt, dit wordt zeer gewaardeerd! 

Hopelijk heb je het toch naar je zin bij de nieuwe provider en denk je zo af en toe nog eens aan Simyo. 

 

Mocht het uiteindelijk niet bevallen bij de nieuwe provider, dan staan onze deuren nog altijd voor je open. :hugging:

 

Het ga jou ook goed! 

 

Liefs,

Tessanne

Badge +1

@ rico

Ik ga geen reclame van een andere provider hier plaatsen dat vind ik niet netjes

 

Reputatie 7

@Marique Dat is netjes.