.

Beantwoord

Abonnementkosten Internet 500 MB gewijzigd?

  • 8 December 2013
  • 9 reacties
  • 528 Bekeken

Ik heb een 1 jarig abonnement inclusief 500 MB Internet voor 7,5. Mijn abonnement loopt af 31-01-2014. Nu zie ik dat de kosten voor 500 MN verlaagd zijn naar 7 euro maar ik betaal nog 7,50. Wordt dit aangepast bij een verlening?
icon

Beste antwoord door Charlene 9 December 2013, 15:57

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi angelav83, welkom op het forum.

Als je het abonnement wilt laten doorlopen na 31-01-2014 dan is het zinvol je bundel te wijzigen via Mijn Simyo. Je ontvangt dan rond 1 januari 2 mailtjes, 1 van beëindiging van je abonnement van 500 MB en 1 van ingang van je 500 MB abonnement.
Dus vanaf 1-1-2014 betaal je dan € 7,-- voor je internetbundel.
Badge +8
Ik heb een 1 jarig abonnement inclusief 500 MB Internet voor 7,5. Mijn abonnement loopt af 31-01-2014. Nu zie ik dat de kosten voor 500 MN verlaagd zijn naar 7 euro maar ik betaal nog 7,50. Wordt dit aangepast bij een verlening?

Hoi angelav83,

Wij mogen je tarief niet zomaar aanpassen, maar jij kunt zelf je bundel wel wijzigen naar het nieuwe tarief. Je kunt je bundels elke maand wijzigen, ook met een jaarcontract, dus als je dat voor 25-12-2013 doet, gaat je wijziging op 1-1-2014 al in. Daar hoef je niet per se voor te verlengen.
Laat je even weten of het allemaal lukt?

Groetjes,
Charlene
Ik heb een 1 jarig abonnement inclusief 500 MB Internet voor 7,5. Mijn abonnement loopt af 31-01-2014. Nu zie ik dat de kosten voor 500 MN verlaagd zijn naar 7 euro maar ik betaal nog 7,50. Wordt dit aangepast bij een verlening?

Hoi angelav83,

Wij mogen je tarief niet zomaar aanpassen, maar jij kunt zelf je bundel wel wijzigen naar het nieuwe tarief. Je kunt je bundels elke maand wijzigen, ook met een jaarcontract, dus als je dat voor 25-12-2013 doet, gaat je wijziging op 1-1-2014 al in. Daar hoef je niet per se voor te verlengen.
Laat je even weten of het allemaal lukt?

Groetjes,
Charlene


Hallo!!
Ik heb het aangepast in mijn Simyo. Zal in januari mijn abonnement dan verlengen zodat ik een euro korting per maand krijg. 
Bedankt voor de hulp!!!
Groet Angela
Badge +8
Hallo!!
Ik heb het aangepast in mijn Simyo. Zal in januari mijn abonnement dan verlengen zodat ik een euro korting per maand krijg. 
Bedankt voor de hulp!!!
Groet Angela


Hoi angelav83,

Ik zie hem staan :)
En inderdaad als je dan in januari ook nog verlengt, krijg je nog een euro korting. Bofkont 🆒

Groetjes, Charlene
Reputatie 7
Badge +9
Misschien dat ik in maart ook maar verleng 🙂
Reputatie 5
Badge +11
Misschien dat ik in maart ook maar verleng :)

Nóg een jaar franswon... Zwijmel 😛
Reputatie 7
Badge +9
Het is misschien hoor Ernst! 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Ik blijf lekker zitten. Ik hoef geen jaar vast te zitten. Ik zit met dit maandelijks opzegbaar abonnementje al goed. 13.94 euro/maand met 50 minuten/sms en 1024MB data. Als ik naar een jaar abonnement ga, dan krijg ik 100 minuten/sms en 1000MB data voor 13 euro. Ik blijf wel lekker op de 1024MB zitten.
Reputatie 5
Badge +11
We gaan wel een beetje off topic zo...

Reageer