.

Beantwoord

Abbonement loopt door

  • 25 June 2013
  • 1 reactie
  • 326 Bekeken

Badge
Geachte heer mevrouw,

In april heb ik een abonnement bij een andere profider aangesloten. De porteerdatum hiervan was begin mei. Van de maand april heb ik nog een factuur ontvangen, maar zojuist kreeg ik bericht dat ik over de maand mei + juni ook een factuur heb gekregen. Het lijkt er op alsof mijn abonnement bij Simyo niet correct is afgesloten. Kunt u hier naar kijken?

Vriendelijke groet,
Simon Rosmolen
icon

Beste antwoord door Alex 26 June 2013, 12:35

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Simon033,

Jammer dat je geen klant meer bent bij ons. De factuur waar je op doelt is gebaseerd op de verbruikskosten uit april. Dit was 12 cent. Er zijn geen vaste abonnementskosten voor juni in rekening gebracht. Wel zie ik dat de vaste abonnementskosten in rekening zijn gebracht voor de maand mei op je factuur die vorige maand is afgeschreven. Ik dat deze kosten nog niet zijn teruggestort op je rekening. Ik heb het verzoek ingediend om deze kosten binnen 4 weken terug te storten op je rekening. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex

Reageer