.

Beantwoord

Aanslutings kosten. Weet iemand hoe je je aansluitingskosten moet betalen?

  • 24 September 2012
  • 5 reacties
  • 572 Bekeken

Badge
Weet iemand hoe je je aansluitingskosten moet betalen? moet je het via een bepaald rekening overmaken? Zou iemand graag mijn vraag z.s.m beantwoorden. dankje.
icon

Beste antwoord door Alex 24 September 2012, 17:22

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum M1991M,

De aansluitkosten worden automatisch afgeschreven tijdens de incassering van je eerste factuur. Ik zie overigens dat je nummerbehoud aanvraag is afgewezen wegens het doorgeven van een verkeerd simkaartnummer. Je hebt nog geen nieuw verzoek ingediend zie ik. Is dit bewust?

Groetjes,

Alex
Badge
Beste alex,

dankje wel voor de informatie over de aansluitingskosten. Maar over nummerbehoud. Maar bedoel je over het doorgeven van verkeerd simkaartnummer van mijn oude provider? ik heb geen foute simkaartnummer doorgegeven, zover ik weet. ik heb ook niets ontvangen van simyo of gezien dat mijn nummerbehoud afgewezen is.
Badge
Edit: ik heb ook geen foute simkaart nummer doorgegeven van simyo zelf.

dank
Badge
Welkom op het forum M1991M,

De aansluitkosten worden automatisch afgeschreven tijdens de incassering van je eerste factuur. Ik zie overigens dat je nummerbehoud aanvraag is afgewezen wegens het doorgeven van een verkeerd simkaartnummer. Je hebt nog geen nieuw verzoek ingediend zie ik. Is dit bewust?

Groetjes,

Alex


Beste alex,

dankje wel voor de informatie over de aansluitingskosten. Maar over nummerbehoud. Maar bedoel je over het doorgeven van verkeerd simkaartnummer van mijn oude provider? ik heb geen foute simkaartnummer doorgegeven, zover ik weet. ik heb ook niets ontvangen van simyo of gezien dat mijn nummerbehoud afgewezen is. Edit: ik heb ook geen foute simkaart nummer doorgegeven van simyo zelf.

dank
Reputatie 5
Badge +10
Hoi M1991M,

Op 18 september heeft de nummerbehoud afdeling een email naar je email adres gestuurd hier over. Je nummerbehoud aanvraag staat op dit moment op geweigerd. We hebben dus nog een reactie van jou nodig om een nieuw verzoek in te dienen of wanneer je wil de aanvraag te annuleren. Je kunt dit per mail laten weten via [email]porteringen@simyo.nl[/email]

Groetjes,

Alex

Reageer