.

Vraag

aansluitkosten wel berekend terwijl aanbod gratis was, wat nu?

  • 17 August 2022
  • 1 reactie
  • 63 Bekeken

Begin juni 33 abonnementen afgesloten voor onze dochter, waarvan 1 met telefoon. Actie was dubbele data en belminuten en geen aansluitkosten. Nu blijkt dat maar bij 1 abonnementen aansluitkosten verrekend te zijn en bij de andere 2 moet ik deze wel betalen. Ben hier al meer dan een maand mee bezig, want administratie zegt dat in maart dit al is verrekend, beetje gek want tien was er nog niets afgesloten door ons en ze mogen maar bij 1 deze actie toepassen. Hier kan ik niet bij, staat nergens en de info die simyo geeft klopt ook niet. Kan iemand hier antwoord op geven, want dit vreet energie die onnodig is.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Iristh,

Bedankt voor je bericht. Wat leuk dat je meerdere abonnementen bij ons hebt afgesloten! Ik vermoed dat je bedoelt dat je er 3 in plaats van 33 hebt besteld 🙂. Als ik je goed begrijp moet je dus voor 2 abonnementen aansluitingskosten betalen en voor 1 niet. Ik zou even verder voor je moeten uitzoeken hoe dit precies zit. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met de 06-nummers en persoonlijke gegevens? Dan pak ik de aansluitingen erbij en kijk ik dit voor je na.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer