.

Beantwoord

Aansluitingskosten terwijl ik mijn abonnement opzeg, hoe kan dit?

  • 25 January 2023
  • 8 reacties
  • 78 Bekeken

Beste Simyo, ik heb mijn abonnement (tijdelijk) opgezegd. Nu krijg ik opeens een rekening van bijna negentig euro voor aansluitkosten. Help.

icon

Beste antwoord door Roeqajja 26 January 2023, 16:21

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Wat bedoel je met “tijdelijk” opzeggen? 

Als je bedoelt dat je heb opgezegd met vage plannen of zo om later weer abonnee te worden vraag ik me af of dit kan: je kan volgens mij alleen definitief opzeggen.

Ik heb definitief opgezegd

Reputatie 7
Badge +7

Dan zal die 90 Euro voor de resterende looptijd van je abonnement zijn. Je kan een een- of tweejarig contract niet zomaar opzeggen.

Ben je werkzaam bij Simyo? Ik dacht contact te hebben met de klantenservice. Ik bel ze morgen wel even. Mijn contract liep af. 

Reputatie 7
Badge +7

Nee, ik werk niet bij Simyo. Ik probeer te helpen, maar het staat je natuurlijk vrij om morgen met de klantenservice contact op te nemen.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Liza123,

Bedankt voor je bericht. Wat gek dat je aansluitingskosten moet betalen terwijl je je abonnement hebt opgezegd! Dit zou niet zo moeten zijn.

Ik ben meteen even met je gaan meekijken op je account en ik zie dat je geen aansluitingskosten moet betalen, maar buitenbundelkosten. Dat de buitenbundelkosten worden weergegeven als “aansluitingskosten” is dus een weergavefout. Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Hopelijk zijn al je vragen hiermee beantwoord 😊.

Weer eens ontzettend bedankt voor je behulpzaamheid, Wim! @wimj12 

Groetjes,
Roeqajja

Duidelijk, bedankt Roeqajja!

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Liza123,

Bedankt voor je reactie. Graag gedaan! Ik wens je een prettige dag verder 😊.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer