Beste antwoord door Ernst
Bekijk originele reactieaansluiting om administratieve reden buiten gebruik gesteld?
Ik bel al een heel aantal maanden met simyo, maar nu is opeens zomaar mn aansluiting buiten gebruik? Ik zie op mijn simyo dat alle facturen gewoon betaald zijn, en snap niet wat er aan de hand is. Kan de klantenservice ook niet bellen op zaterdag dus wat nu??
Bladzijde 2 / 2
Hoi Kiplasy,
Ik heb het voor je verwerkt :)
Deze tegemoetkoming is een administratieve handeling. We hebben dus niet daadwerkelijk je bundel aangepast, dat kan ik niet.
Wel wil ik je aanraden eens te kijken of een grotere bundel niet iets voor je is 😉
Ik heb het voor je verwerkt :)
Deze tegemoetkoming is een administratieve handeling. We hebben dus niet daadwerkelijk je bundel aangepast, dat kan ik niet.
Wel wil ik je aanraden eens te kijken of een grotere bundel niet iets voor je is 😉
Bladzijde 2 / 2
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.