Stuur een chatbericht

Met een chatgesprek heb je snel antwoord op je vraag. Doordeweeks zitten wij van 09:00-20:00 klaar om direct te reageren op jouw berichtjes. En in het weekend van 10:00-17:00.

Bel ons als je er echt niet uit komt

Wij spreken je graag! Daarom zijn we doordeweeks telefonisch bereikbaar tussen 09:00-17:30. Hieronder vind je het juiste nummer:

  • Als je Simyo klant bent: bel 1200 (gratis met je Simyo nummer)
  • Als je geen klant bent: bel 0800-8007 (gratis voor iedereen)
  • Als je in het buitenland bent: bel +31 20 2003007 (lokaal tarief en kosten van je abonnement)

Stel je vraag via WhatsApp

Snel antwoord op je vraag? Stuur ons een appje en we helpen je binnen 15 minuten! Op werkdagen zitten we van 9:00 tot 20:00 voor je klaar. In het weekend van 10:00 tot 17:00.

Hoe werkt het?

Voeg ons nummer 0651000054 toe aan je contacten op je telefoon Stuur ons een berichtje. Vermeld daarin meteen je naam, adres en geboortedatum, dan kunnen we je nog sneller helpen.

Goed om te weten

Wanneer je ons berichten via WhatsApp stuurt, gelden de gebruiksvoorwaarden en het privacybeleid van WhatsApp.

Let op: om je privacy te beschermen kan je via WhatsApp geen vragen stellen over je factuur of een betaling.

Je wil je oude vertrouwde telefoonnummer meenemen naar Simyo. Dat snappen wij maar al te goed. We regelen het graag voor je. En helemaal gratis.

Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, wordt je aansluiting bij je vorige provider automatisch opgezegd.

Dat kan! Met ons Sim Only abonnement kan je maandelijks gratis je bundels wijzigen, zowel naar boven als naar beneden. Je wijzigt je bundels op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo App. Ga naar het kopje Overzicht, klik op ´bundels aanpassen´ en kies de bundels die het beste bij je passen. Van student tot ouders en kinderen, die flexibiliteit is ideaal voor iedereen!

Zowel je bel- als je internetbundel is geldig in de EU en een aantal andere landen (zone 1). Je kan dus bellen, sms’en en internetten vanuit je bundel, precies zoals je thuis gewend bent. Zijn je bundels op? Dan kan je extra minuten of MB’s bijkopen. Zo kan je weer zorgeloos vanuit je bundel bellen, sms’en en internetten. En voorkom je kosten buiten je bundel.

Let op: Bellen vanuit Nederland naar een buitenlands nummer in de EU valt niet binnen de bundel. Bijvoorbeeld: je belt vanuit Nederland een restaurant in Spanje om een tafel te reserveren. Je betaalt hiervoor het buitenbundeltarief van € 0,23 per minuut. Zie onze tarievenpagina voor meer informatie.

Downloaden doe je maximaal met 256 Mbps, uploaden met maximaal 150 Mbps. Is je telefoon niet 4G ready? Geen zorgen, je maakt dan automatisch gebruik van 3G. De snelheid in de praktijk is afhankelijk van het type telefoon, de drukte op een zendmast en van de dekking in het gebied.

Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Zo profiteer jij van het betrouwbare KPN netwerk, waar je ook bent. Dit geldt voor bellen, sms'en en internetten. Er is geen verschil in netwerkdekking voor klanten van KPN en klanten van Simyo. Controleer hier de dekking in jouw regio.

eSIM is een digitale simkaart. Je hebt dus geen plastic kaartje meer nodig om te kunnen bellen, internetten of sms’en. Handig en slim! eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart, maar deze zit al ingebouwd in je telefoon. Als je telefoon eSIM ondersteunt kan je gebruikmaken van deze functie.

De voordelen van eSIM

eSIM heb je snel geïnstalleerd op je telefoon. Je hoeft niet meer te wachten tot je simkaart in je brievenbus valt, want je kan het gewoon installeren via de Mijn Simyo app. Dit betekent ook dat je ruimte hebt voor een extra simkaart in je telefoon. Zo kan je er dus voor kiezen om twee nummers op één telefoon te hebben: je Simyo eSIM nummer én een nummer met een fysieke simkaart. Dat is handig voor het schakelen tussen werk- en privénummers, of voor als je een lokale simkaart in het buitenland wil gebruiken. En natuurlijk: eSIM kan je niet kwijtraken. Het is snel, makkelijk en handig!

Hoe werkt het?

Je activeert eSIM eenvoudig met de Mijn Simyo app. Nieuw bij Simyo? Je krijgt je inloggegevens vlak nadat je je bestelling geplaatst hebt. Als je ingelogd bent in de Mijn Simyo app, hoef je alleen nog maar de stappen te volgen die je ziet verschijnen. Wij helpen je stap voor stap met de installatie van eSIM.

Heb je al een Simyo nummer? Dan log je in op de Mijn Simyo app. Je gaat naar je Instellingen en klikt dan op het tabblad Simkaart. Klik dan op ‘Activeer eSIM’ en je kan beginnen met de installatie!

Wordt eSIM op mijn telefoon ondersteund?

Welke telefoons Simyo eSIM ondersteunen kan je vinden op eSIM pagina. Er komen steeds meer toestellen bij, dus hou het goed in de gaten!

Hoeveel kost eSIM?

Helemaal niets! Je betaalt geen extra kosten voor het gebruiken van eSIM. Dat is dus mooi meegenomen!

Kan ik eSIM gebruiken op mijn smartwatch?

Op dit moment ondersteunen we deze functie nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze informatie bijgewerkt wordt zodra dit verandert.

Wil je nog meer weten?

Op eSIM pagina vind je alles over eSIM.

De actieprijzen zijn geldig tot en met 30 november 2020. Deze actievoorwaarden gelden voor verschillende bundels.

  • Als je tijdens de actieperiode (tot en met 30 november 2020) kiest voor een van de actiebundels, betaal je het bijbehorende bedrag tot je zelf van bundels wisselt. Als je na de actieperiode van bundels wisselt, kies je uit de bundels die we op dat moment aanbieden.
  • De actieprijzen zijn beschikbaar voor alle nieuwe en bestaande Simyo klanten. Als bestaande Simyo klant kan je de actiebundels kiezen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app.
  • Als je een nieuwe bestelling plaatst, betaal je aansluitkosten van € 14,99.
  • Simyo behoudt het recht om deze actievoorwaarden en actietarieven tussentijds te wijzigen.

Met Simyo Prepaid kan je je beltegoed op verschillende manieren opwaarderen. Je kan gebruik maken van onze snelle opwaardeerpagina. Je kan ook inloggen op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app en opwaarderen via het tabblad Overzicht.

Het minimumbedrag waarmee je op kan waarderen is € 10, -. Na betaling waarderen we je tegoed binnen 5 minuten op. Je beltegoed is onbeperkt geldig, zolang je simkaart actief is. Lees hier hoe je jouw simkaart actief houdt.

Je beltegoed kan je 24 uur per dag online controleren. Dat doe je eenvoudig op Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app. Nog geen Mijn Simyo app? Download ‘m in de App Store of de Google Play Store. Let op: het is niet mogelijk om via een telefoonnummer je beltegoed op te vragen.

Met je Prepaid simkaart kan je overal ter wereld bellen. Binnen de EU en een aantal andere landen (zone 1) bel en sms je voor hetzelfde tarief als in Nederland. Buiten zone 1 betaal je het tarief dat voor bijhorende zone geldt.

Internetten met je Prepaid simkaart kan overal ter wereld. Daarvoor moet je wel een internetbundel activeren op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app. Deze bundels zijn altijd 30 dagen geldig.

Binnen de EU kan je de internetbundel gebruiken, precies zoals in Nederland. Meer informatie over internetten in het buitenland vind je hier.

eSIM is beschikbaar voor iedereen met een Sim Only abonnement. Of je al jaren gebruikmaakt van Sim Only of juist net aanschuift: eSIM is een optie voor jou. Als je al een Prepaid simkaart hebt, kan je ook kiezen voor eSIM. Daarover lees je hieronder meer. Alleen de allernieuwste smartphones ondersteunen eSIM. Het is daarom slim om eerst te checken of jouw telefoon geschikt is. Is je smartphone geschikt? Dan kan je aan de slag!

Ondersteunt je smartphone nog geen eSIM? Er worden steeds meer toestellen aan de lijst toegevoegd waarop je eSIM wel kan gebruiken. Hou deze pagina dus in de gaten. Hieronder vind je een lijst met de toestellen die we ondersteunen:

Apple:
iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone Xr, iPhone 11, iPhone 11 Pro.

Ja, je kan je plastic simkaart verwisselen voor eSIM! Als je smartphone geschikt is voor eSIM, kan je op de Mijn Simyo app via Instellingen - Simkaart klikken op ‘Activeer eSIM’. Je activeert dan direct je digitale simkaart door de stappen te volgen. Als je klaar bent kan je je plastic simkaart uit je telefoon halen. Die heb je dan niet meer nodig.

Je betaalt niets extra voor eSIM! Bestel je een nieuw Sim Only abonnement? Je betaalt geen extra kosten voor eSIM. Ook voor onze bestaande klanten geldt dat je kosteloos je plastic simkaartje om kan ruilen voor eSIM.

Op dit moment ondersteunen we die functie van de Apple Watch nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze pagina up to date blijft. Hou deze pagina in de gaten voor nieuws voor eSIM op je Apple Watch.

.

Beantwoord

aansluiting om administratieve reden buiten gebruik gesteld?


Ik bel al een heel aantal maanden met simyo, maar nu is opeens zomaar mn aansluiting buiten gebruik? Ik zie op mijn simyo dat alle facturen gewoon betaald zijn, en snap niet wat er aan de hand is. Kan de klantenservice ook niet bellen op zaterdag dus wat nu??
icon

Beste antwoord door Ernst 4 maart 2014, 12:43

Hoi GeertN, welkom op het Simyo forum.



Het bleek dat je was afgesloten wegens hoogverbruik

Gelukkig ben je al zeer vakkundig geholpen door mijn collega's aan de lijn en van onze backoffice 😉
Bekijk originele reactie

26 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi GeertN, welkom op het Simyo forum.

Het bleek dat je was afgesloten wegens hoogverbruik
Gelukkig ben je al zeer vakkundig geholpen door mijn collega's aan de lijn en van onze backoffice 😉
Beste simyo,

Ik ben sinds vandaag afgesloten wegens administratieve redenen! Ik kan dus niet bellen en smsen, waardoor het wel erg moeilijk is om jullie te bellen! Er zit hoge nood achter want ik moet gewoon kunnen bellen. Ik wil graag vanavond nog een oplossing hiervoor.

Mvg,

Britt Jorna
Badge +6
Hoi Brittjorna, welkom op het forum van Simyo!

Ik zie dat je aansluiting helaas was geblokkeerd vanwege hoogverbruik, maar dat je inmiddels vanochtend weer bent gedeblokkeerd.
Werkt je aansluiting weer naar wens? 🙂
beste simyo
ik ban onlanks afgesloten door hoogverbruik maar nu kan ik niet bellen of sms  en dat is vrij lastig om dan nog  julie te berijken. ik zou hier graag snel een op lossing voor willen hebben wat het is best lastig  om een telefoon te hebben war je niet mee kan bellen.  ik hoop dat jullie mij zo spoedig mogelijk kunnen helpen .
groetjes,
nick
Reputatie 5
Badge +10
Hoi nickvdboomen,

Welkom op het forum en goed dat je hier je vraag stelt. Ik zie dat je inderdaad afgesloten bent wegens hoogverbruik 😞. De buiten de bundel kosten zijn veroorzaakt door internet verbruik. Je hebt deze maand meer mb's gebruikt dan je bundel toeliet. De kosten kunnen dan best wel hoog oplopen helaas.

Ik kan me voorstellen dat voor een vervelende situatie heeft gezorgd. Daarom vergoed ik éénmalig de internet kosten. Dat betekent dat de internetkosten € 136,23 worden vergoed. Je hebt ruim 900 mb buiten de bundel verbruikt. Dat betekent dat ik je buiten de bundel dataverbruik éénmalig tegen een hogere bundel verreken. Dat is mooi toch? :)

Met je huidige bundel (500 mb) red je het misschien niet. Ik zie namelijk dat je bundel al een aantal keer eerder helemaal verbruikt is. Om een dergelijk situatie te voorkomen, raad ik je aan je internet bundel te verhogen. Ook is het een goed idee om je datavebruik via de Simyo app of Mijn Simyo in de gaten te houden. Omdat je bundel nu verbruikt is kun je vanaf nu het best via wifi internetten en de optie 'internet op je mobiel' via Mijn Simyo uitzetten. Hiermee voorkom je nog hogere kosten.

Als je nu je telefoon uit/aan zet, kun je trouwens weer gebruik maken van je aansluiting 🙂.

Ben je zo naar tevredenheid geholpen?

Groetjes,

Alex
Rara: Hoe kan ik Mb's verbruiken op een Nokia 1600, terwijl ook de telefoon uit staat?
Hallo,

Ik ben wegens administratieve redenen afgesloten. Inmiddels heb ik de factuur betaald, die staat ook als betaald in mijn app. Maar ik ben nog steeds afgesloten. Waar kan ik het betalingsbewijs naartoe sturen? En hoe weet ik dat ik niet ergens administratieve kosten over het hoofd zie? Ik zou dit graag voor t weekend willen regelen.
Reputatie 2
Badge +6
Rara: Hoe kan ik Mb's verbruiken op een Nokia 1600, terwijl ook de telefoon uit staat???

Hoi Suus1949,

Welkom op het forum :)

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Ik heb je aansluiting bekeken en zie dat je op 26-12-2013 voor het laatst MB's hebt verbruikt. Ongeveer 3 MB. Gaat het misschien om een ander telefoonnummer? Als dat zo is, zou je die dan in een persoonlijk bericht naar mij willen sturen, dan blijft het afgesloten van het publiek 🙂 Ik kijk het graag voor je na!
Reputatie 2
Badge +6
Hallo,

Ik ben wegens administratieve redenen afgesloten. Inmiddels heb ik de factuur betaald, die staat ook als betaald in mijn app. Maar ik ben nog steeds afgesloten. Waar kan ik het betalingsbewijs naartoe sturen? En hoe weet ik dat ik niet ergens administratieve kosten over het hoofd zie? Ik zou dit graag voor t weekend willen regelen.


Hoi Dineke.wie

Welkom op het forum :)

Ik zie dat je zowel telefonisch als over de mail contact met ons hebt gehad. Je aansluiting is inmiddels gedeblokkeerd, klopt dat? Fijn dat het nog voor het weekend is geregeld! 😃
[quote]Rara: Hoe kan ik Mb's verbruiken op een Nokia 1600, terwijl ook de telefoon uit staat???

Hoi Suus1949,

Welkom op het forum :)

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Ik heb je aansluiting bekeken en zie dat je op 26-12-2013 voor het laatst MB's hebt verbruikt. Ongeveer 3 MB. Gaat het misschien om een ander telefoonnummer? Als dat zo is, zou je die dan in een persoonlijk bericht naar mij willen sturen, dan blijft het afgesloten van het publiek 🙂 Ik kijk het graag voor je na!
[/QUOTiE]

Geen idee hoe ik een privébericht kan sturen.
De simkaart zit in een Nokia 1600  en die telefoon staat uit. Wordt alleen gebruikt voor noodgevallen. Een Nokia 1600 heeft geen internetoptie. Toch zijn er Mb's mee gebruikt. Rara?

Geen idee hoe ik een privébericht kan sturen.


Klik op "Dries" en vervolgens op de link "Stuur privébericht".
Badge +6


Hoi Suus1949,

Welkom op het forum :)

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Ik heb je aansluiting bekeken en zie dat je op 26-12-2013 voor het laatst MB's hebt verbruikt. Ongeveer 3 MB. Gaat het misschien om een ander telefoonnummer? Als dat zo is, zou je die dan in een persoonlijk bericht naar mij willen sturen, dan blijft het afgesloten van het publiek 🙂 Ik kijk het graag voor je na!


Geen idee hoe ik een privébericht kan sturen.
De simkaart zit in een Nokia 1600  en die telefoon staat uit. Wordt alleen gebruikt voor noodgevallen. Een Nokia 1600 heeft geen internetoptie. Toch zijn er Mb's mee gebruikt. Rara?


Hoi Suus1949,

Bedoel je dat op 26-12-2013 de simkaart ook in een Nokia 1600 zat en er toen MB's zijn verbruikt?

Mocht het alsnog om een andere aansluiting gaan, dan wil ik je vragen via de aanwijzing van Scotsman (dankjewel! :)) Dries of mij een privébericht te sturen met het betreffende telefoonnummer.

Ik hoor het graag van je!
Reputatie 2
Badge +6
[QUOTE=Suus1949;64109]


Geen idee hoe ik een privébericht kan sturen.
De simkaart zit in een Nokia 1600  en die telefoon staat uit. Wordt alleen gebruikt voor noodgevallen. Een Nokia 1600 heeft geen internetoptie. Toch zijn er Mb's mee gebruikt. Rara?


Hoi Suus1949,

Inmiddels heb ik je persoonlijke bericht al beantwoord, maar ik geef je graag openbaar ook nog een terugkoppeling 🙂 Ik heb voor je contact opgenomen met onze netwerk specialisten. Zij geven aan dat je op 26-12-2013 om 12:30 de simkaart in een HTC Desire hebt geplaatst. Er heeft toen dataverbruik plaatsgevonden van ongeveer 3 MB. Op 30-12-2013 om 15:26 is de simkaart weer teruggeplaatst in de Nokia 1600. Het verbruik is dus correct geregistreerd en de gemaakte kosten zijn terecht.

Heb ik je vraag zo goed beantwoord?
[quote]


Geen idee hoe ik een privébericht kan sturen.
De simkaart zit in een Nokia 1600  en die telefoon staat uit. Wordt alleen gebruikt voor noodgevallen. Een Nokia 1600 heeft geen internetoptie. Toch zijn er Mb's mee gebruikt. Rara?


Hoi Suus1949,

Inmiddels heb ik je persoonlijke bericht al beantwoord, maar ik geef je graag openbaar ook nog een terugkoppeling 🙂 Ik heb voor je contact opgenomen met onze netwerk specialisten. Zij geven aan dat je op 26-12-2013 om 12:30 de simkaart in een HTC Desire hebt geplaatst. Er heeft toen dataverbruik plaatsgevonden van ongeveer 3 MB. Op 30-12-2013 om 15:26 is de simkaart weer teruggeplaatst in de Nokia 1600. Het verbruik is dus correct geregistreerd en de gemaakte kosten zijn terecht.

Heb ik je vraag zo goed beantwoord?


Sorry Dries,
Deze registratie klopt niet. De simkaart heeft niet tot 30-12-2013 in een HTC Desire gezeten. Onmogelijk!
Helaas kan ik dat niet bewijzen, dus woord tegen woord.
Resultaat: haal de simkaart van het netwerk en hef het account maar op, zodat er zeker weten niets meer fout kan gaan.
Suus.
Badge +6
Hoi Suus1949,

Het is niet zo dat de simkaart daadwerkelijk tot 30-12-2013 in die HTC moet hebben gezeten, maar op 30-12-2013 is er pas weer een verbinding met het netwerk gemaakt via de Nokia1600, dat was misschien niet helemaal duidelijk in Dries zijn bericht :)

De mobiele internetverbinding is er alleen geweest op 26-12 om 12.32 uur en 12.43 uur, dus echt vlàk nadat de simkaart in de HTC Desire is geplaatst en contact heeft gemaakt met het netwerk. Het kan natuurlijk heel goed zijn dat daarna de telefoon weer uit is gezet en de simkaart er uit is gehaald.

Ik hoop dat ik hiermee nog wat extra uitleg heb kunnen geven en de verwarring weg heb kunnen nemen dat er iets fout zou zijn gegaan. De status van je aansluiting is op het moment overigens dat je simkaart is geblokkeerd voor uitgaande verbindingen, je kan alleen oproepen en smsjes ontvangen, omdat je geen beltegoed hebt 🙂
Hallo,
Ook mijn telefoon is afgesloten om administratieve redenen, nu heb ik dus alles weer betaald en dat geeft hij ook aan op mijn simyo, maar mijn telefoon blijft geblokkeerd.... Wat moet ik nu doen?
Badge +6
Hoi ThomasMuis,

Ik zie dat je aansluiting gisteren is gedeblokkeerd en er inmiddels ook weer verbruik heeft plaatsgevonden 🙂
Hallo,

Mijn aansluiting is sinds vanmorgen geblokkeerd, terwijl ik gewoon mijn factuur heb betaald. Hoe kan dit?
Reputatie 5
Badge +11
Hallo,

Mijn aansluiting is sinds vanmorgen geblokkeerd, terwijl ik gewoon mijn factuur heb betaald. Hoe kan dit?


Hoi Daphneteddy, welkom op het Simyo forum!

Ik zie dat je deze vraag ook in hier hebt gesteld, daar ga ik er verder op in.
Je hebt deze vraag ook via Twitter gesteld en er over gebeld. Dit levert wel wat extra werk voor ons op hoor.
Zou je in de toekomst je vraag gewoon 1 keer kunnen stellen? Maakt niet uit waar, je wordt toch wel geholpen 😉
Badge
Ik ben sinds vorige week afgesloten omdat ik een factuur te laat had betaald, inmiddels sinds vrijdag is alles betaald en zie ik dat ook terug hier op mijn simyo, alleen ben ik nog steeds afgesloten... :(
Hoelang duurt het voor je weer gebruik kunt maken van simyo...?
Reputatie 2
Badge +6
Ik ben sinds vorige week afgesloten omdat ik een factuur te laat had betaald, inmiddels sinds vrijdag is alles betaald en zie ik dat ook terug hier op mijn simyo, alleen ben ik nog steeds afgesloten... :(
Hoelang duurt het voor je weer gebruik kunt maken van simyo...?


Hoi Gogootje,

Welkom op het forum :)

Als je een factuur te laat betaald, ontvang je een betaalherinnering per e-mail met een iDEAL link. Als je het bedrag overmaakt kan het tot 3 dagen duren voordat je weer wordt aangesloten. Dit staat ook aangegeven in de betaalherinnering :)

Ik zie dat je inmiddels alweer aangesloten bent. Misschien is het niet meer nodig, maar als je je telefoon uitzet en daarna weer aan kun je weer bellen en gebeld worden.

Heb ik je vraag zo goed beantwoord?
Badge
Ja dank je wel voor het antwoord en inderdaad na mijn telefoon opnieuw opgestart te hebben werkte alles weer!
Ik ben sinds vorige week afgesloten omdat ik een factuur te laat had betaald, inmiddels sinds vrijdag is alles betaald en zie ik dat ook terug hier op mijn simyo, alleen ben ik nog steeds afgesloten... :(
Hoelang duurt het voor je weer gebruik kunt maken van simyo...?


Hoi Gogootje,

Welkom op het forum :)

Als je een factuur te laat betaald, ontvang je een betaalherinnering per e-mail met een iDEAL link. Als je het bedrag overmaakt kan het tot 3 dagen duren voordat je weer wordt aangesloten. Dit staat ook aangegeven in de betaalherinnering :)

Ik zie dat je inmiddels alweer aangesloten bent. Misschien is het niet meer nodig, maar als je je telefoon uitzet en daarna weer aan kun je weer bellen en gebeld worden.

Heb ik je vraag zo goed beantwoord?
Ik ben nu al een paar dagen afgesloten wat echt super irritant is. Nu heb ik al de site af lopen zoeken en kwam ik tot de conclusie dat het bij mij waarschijnlijk ook door hoogverbruik komt. Wat begrijpelijk is, maar met de nieuwe maand is mijn verbruik nu 0,0 en begrijp ik niet zo goed waarom ik nog steeds ben afgesloten. Kan dit snel en makkelijk gefixed?
Reputatie 2
Badge +6
Ik ben nu al een paar dagen afgesloten wat echt super irritant is. Nu heb ik al de site af lopen zoeken en kwam ik tot de conclusie dat het bij mij waarschijnlijk ook door hoogverbruik komt. Wat begrijpelijk is, maar met de nieuwe maand is mijn verbruik nu 0,0 en begrijp ik niet zo goed waarom ik nog steeds ben afgesloten. Kan dit snel en makkelijk gefixed?

Hoi Kiplasy,

Welkom op het forum :)

Je bent inderdaad op 30-04-2014 afgesloten wegens hoogverbruik. Je bent op de laatste dag van de maand door je internetbundel gegaan. Uit onze gegevens blijkt dat je voor 530 MB buiten je bundel hebt verbruikt. Dat kom neer op een bedrag van €79,61 buiten de bundel aan internetkosten. Dat is meer dan €75,- in één dag en daarom ben je toen afgesloten.

Omdat het de laatste dag van de maand was en op de 1e van de maand de nieuwe bundels weer ingaan, heeft de financiële afdeling je handmatig weer gedeblokkeerd. Normaal gesproken moet je een aanbetaling doen voordat je weer wordt aangesloten.

Er is een coulance regeling die ik je eenmalig mag aanbieden. Je hebt een internetbundel Split van 1024 MB. Je bent met 530 MB over je bundel gegaan. In totaal heb je dus 1554 MB verbruikt. Ik mag je de grootste databundel van 2500 MB voor €17,50 rekenen. Met deze bundel was je namelijk binnen je bundel gebleven. Je hebt al €9,95 betaald voor de 1024 MB. Het verschil tussen deze bundels breng ik dan in rekening, dat is €7,55. Alle kosten die je buiten de bundel had, scheld ik dan voor je kwijt. Je betaalt dus €7,55 extra en ik vergoed €79,61.

Ik hoor graag van je of je gebruik wilt maken van deze eenmalige coulance regel 🙂
Hoi Kiplasy,

Welkom op het forum :)

Je bent inderdaad op 30-04-2014 afgesloten wegens hoogverbruik. Je bent op de laatste dag van de maand door je internetbundel gegaan. Uit onze gegevens blijkt dat je voor 530 MB buiten je bundel hebt verbruikt. Dat kom neer op een bedrag van €79,61 buiten de bundel aan internetkosten. Dat is meer dan €75,- in één dag en daarom ben je toen afgesloten.

Omdat het de laatste dag van de maand was en op de 1e van de maand de nieuwe bundels weer ingaan, heeft de financiële afdeling je handmatig weer gedeblokkeerd. Normaal gesproken moet je een aanbetaling doen voordat je weer wordt aangesloten.

Er is een coulance regeling die ik je eenmalig mag aanbieden. Je hebt een internetbundel Split van 1024 MB. Je bent met 530 MB over je bundel gegaan. In totaal heb je dus 1554 MB verbruikt. Ik mag je de grootste databundel van 2500 MB voor €17,50 rekenen. Met deze bundel was je namelijk binnen je bundel gebleven. Je hebt al €9,95 betaald voor de 1024 MB. Het verschil tussen deze bundels breng ik dan in rekening, dat is €7,55. Alle kosten die je buiten de bundel had, scheld ik dan voor je kwijt. Je betaalt dus €7,55 extra en ik vergoed €79,61.

Ik hoor graag van je of je gebruik wilt maken van deze eenmalige coulance regel :)


Beste Dries,

Uiteraard ga ik in op deze coulance regeling, ik zie alleen maar pluspunten daaraan.
Alleen nog een vraagje, is dat dan meteen voor een jaar die 2500MB bundel?

Groeten,
Daniëlle

Reageer