Beste antwoord door Ernst
Het bleek dat je was afgesloten wegens hoogverbruik
Gelukkig ben je al zeer vakkundig geholpen door mijn collega's aan de lijn en van onze backoffice 😉
Weet als geen ander hoe je een gesprek eindigt met een positieve...
Leer het hele team kennenBeste antwoord door Ernst
Hoi Suus1949,
Welkom op het forum :)
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Ik heb je aansluiting bekeken en zie dat je op 26-12-2013 voor het laatst MB's hebt verbruikt. Ongeveer 3 MB. Gaat het misschien om een ander telefoonnummer? Als dat zo is, zou je die dan in een persoonlijk bericht naar mij willen sturen, dan blijft het afgesloten van het publiek 🙂 Ik kijk het graag voor je na!
Geen idee hoe ik een privébericht kan sturen.
De simkaart zit in een Nokia 1600 en die telefoon staat uit. Wordt alleen gebruikt voor noodgevallen. Een Nokia 1600 heeft geen internetoptie. Toch zijn er Mb's mee gebruikt. Rara?
Geen idee hoe ik een privébericht kan sturen.
De simkaart zit in een Nokia 1600 en die telefoon staat uit. Wordt alleen gebruikt voor noodgevallen. Een Nokia 1600 heeft geen internetoptie. Toch zijn er Mb's mee gebruikt. Rara?
Ik ben sinds vorige week afgesloten omdat ik een factuur te laat had betaald, inmiddels sinds vrijdag is alles betaald en zie ik dat ook terug hier op mijn simyo, alleen ben ik nog steeds afgesloten... :(
Hoelang duurt het voor je weer gebruik kunt maken van simyo...?
Hoi Gogootje,
Welkom op het forum :)
Als je een factuur te laat betaald, ontvang je een betaalherinnering per e-mail met een iDEAL link. Als je het bedrag overmaakt kan het tot 3 dagen duren voordat je weer wordt aangesloten. Dit staat ook aangegeven in de betaalherinnering :)
Ik zie dat je inmiddels alweer aangesloten bent. Misschien is het niet meer nodig, maar als je je telefoon uitzet en daarna weer aan kun je weer bellen en gebeld worden.
Heb ik je vraag zo goed beantwoord?
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.