.

Beantwoord

Aanbetaling van hoogverbruik werkt niet via Ideal, hoe kan dat?

  • 5 May 2015
  • 1 reactie
  • 464 Bekeken

Vannacht is kennelijk mijn databundel er rap doorheen gefietst doordat ik net een update naar lollipop heb gedraaid en daardoor met maximum aan data-verbruik er af is gegooid.
Hoe dan ook moet ik een grote openstaande rekening betalen om mijn nu geblokkeerde account te deblokkeren, echter de ideal functie op MijnSimyo werkt niet.
Klantenservice is niet via de telefoon te bereiken, wellicht omdat het nu een feestdag is? Iemand een idee?
icon

Beste antwoord door Ruud 7 May 2015, 11:01

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 3
Badge +7
Hoi vandenbel,

Welkom op ons forum!

Excuses voor de verlate reactie. Wat vervelend dat je zoveel data hebt verbruikt doordat je een update hebt gedraaid.:(
Je hebt de betaling kunnen verrichten zie ik.:D Je aansluiting is ook weer actief.

Ik zie dat mijn collega's ondertussen al druk voor je aan de gang zijn met de onverwachte kosten;)
Heb je de instellingen in je toestel weer staan zoals zo voorheen stonden?

Wat was de oplossing voor de betaling via iDeal, even in en uitloggen?

Reageer