.

Beantwoord

Aanbetaling Hoogverbruik

  • 23 November 2013
  • 4 reacties
  • 588 Bekeken

Badge
Hoi Simyo,

Ik heb een vraag.

Mijn sim-kaart is geblokkeerd wegens hoogverbruik. Nu zie ik staan dat dit weer gedeblokkeerd kan worden als ik een aanbetaling doe. Nu heb ik het volgende probleem. Om een aanbetaling te doen moet ik via internetbankieren een bedrag overmaken, wat kan als ik een TAN-code via de sms ontvang. Maar dat kan niet, doordat mijn SIM-kaart is geblokkeerd. Dus hoe moet ik dit doen?

Verder snap ik overigens uberhaupt de regel niet. Het is erg vriendelijk dat jullie niet willen dat ik nog meer kosten maak, maar ik heb deze maand nog 137 belminuten/smsjes te gebruiken, wat nu niet kan gebruiken. Dus ik heb en hoge kosten, maar ik betaal nu ook voor een geblokkeerde SIM-kaart. Dit vind ik vreemd. Zouden jullie niet beter dan alleen internet kunnen blokkeren (wat ik overigens zelf ook al heb gedaan), zodat een klant nog wel kan bellen en smsen (waar voor wordt betaald en waar ik dus recht op heb)?

Nog een vraag: aangezien ik dus geen aanbetaling kan doen omdat ik geen SMSjes kan ontvangen, wanneer wordt mijn SIM-kaart weer geactiveerd? Is dat dan gewoon per 1 december? Of zodra de factuur betaald is, dus eind december?

Graag hoor ik van u,
Met vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Kim 25 November 2013, 23:06

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +6
Hoi eliselangendoen,

Welkom op het forum allereerst!

Vervelend dat je hoogverbruik hebt gehad. Ik raad je aan morgen even contact op te nemen met onze telefonische klantenservice, zij kunnen voor je in orde maken dat je simkaart tijdelijk zal worden 'gesoftblockt', waardoor je de tancode zal kunnen ontvangen om de aanbetaling in orde te maken, zodat we je ze zo spoedig mogelijk kunnen deblokkeren.

Ik begrijp wat je aangeeft m.b.t. je overgebleven minuten/smsjes, maar dit is onze werkwijze, wanneer we constateren dat onze klanten hoogverbruik.. Maar we staan natuurlijk altijd open voor suggesties voor veranderingen, dus ik ga je idee op de "Wall of Change" plakken, wie weet 🙂, maar goed daar heb je nu natuurlijk niet zoveel aan..

Oftewel om zo snel mogelijk toch weer gebruik te kunnen maken van je overgebleven eenheden raad ik je aan morgen even naar onze klantenservice te bellen, daarnaast heb ik je een e-mail gestuurd met de precieze instructies om weer te worden aangesloten.
Badge
Ik heb hetzelfde probleem. Hoe verwacht je precies dat we jullie klantenservice gaan bellen als de simkaart geblokkeerd is?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Iris,

Ik heb in het topic wat jij hebt aangemaakt gereageerd.
Wil je het in het vervolg bij een reactie laten?

Doen alle forumgebruikers meer topic's en berichten plaatsen komt er automatisch meer werk bij de medewerkers van Simyo en gaat de reactie termijn van 1 dag mogelijk naar 2 dagen en dat willen we niet!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Iris Staalman,

Je vraag is in dit topic beantwoord 🙂. Voor verdere vragen of opmerkingen, praten we daar verder!

Groetjes, Tiury

Reageer