Ik heb een vraag.
Mijn sim-kaart is geblokkeerd wegens hoogverbruik. Nu zie ik staan dat dit weer gedeblokkeerd kan worden als ik een aanbetaling doe. Nu heb ik het volgende probleem. Om een aanbetaling te doen moet ik via internetbankieren een bedrag overmaken, wat kan als ik een TAN-code via de sms ontvang. Maar dat kan niet, doordat mijn SIM-kaart is geblokkeerd. Dus hoe moet ik dit doen?
Verder snap ik overigens uberhaupt de regel niet. Het is erg vriendelijk dat jullie niet willen dat ik nog meer kosten maak, maar ik heb deze maand nog 137 belminuten/smsjes te gebruiken, wat nu niet kan gebruiken. Dus ik heb en hoge kosten, maar ik betaal nu ook voor een geblokkeerde SIM-kaart. Dit vind ik vreemd. Zouden jullie niet beter dan alleen internet kunnen blokkeren (wat ik overigens zelf ook al heb gedaan), zodat een klant nog wel kan bellen en smsen (waar voor wordt betaald en waar ik dus recht op heb)?
Nog een vraag: aangezien ik dus geen aanbetaling kan doen omdat ik geen SMSjes kan ontvangen, wanneer wordt mijn SIM-kaart weer geactiveerd? Is dat dan gewoon per 1 december? Of zodra de factuur betaald is, dus eind december?
Graag hoor ik van u,
Met vriendelijke groet
Beste antwoord door Kim
Bekijk originele reactie