.

Beantwoord

2 maanden achter elkaar dubbele abonnementskosten

  • 30 May 2013
  • 3 reacties
  • 445 Bekeken

Badge
Goedemorgen,

Ik heb sinds 2 maanden mijn prepaid abonnement omgezet naar een sim only.
Het valt mij op, dat ik in April dubbele kosten heb betaald (ik weet nu de reden), maar deze week zijn er weer dubbele kosten afgeschreven.
Hoe zit dit? Gebeurt dat nu elke maand? Liever niet, want dat gaat aardig in de papieren lopen.

Ik verneem graag van jullie!

Groetjes,
Martin
icon

Beste antwoord door Natascha 31 May 2013, 10:22

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
Goedemorgen,

Ik heb sinds 2 maanden mijn prepaid abonnement omgezet naar een sim only.
Het valt mij op, dat ik in April dubbele kosten heb betaald (ik weet nu de reden), maar deze week zijn er weer dubbele kosten afgeschreven.
Hoe zit dit? Gebeurt dat nu elke maand? Liever niet, want dat gaat aardig in de papieren lopen.

Ik verneem graag van jullie!

Groetjes,
Martin


Hoi Martin B.,

Ik zie in het systeem dat je een bel bundel en een internetbundel hebt. Je betaalt abonnementskosten voor de bundel Simyo 200 voor de maand mei en voor de internetbundel Simyo 500 voor de maand mei. Je betaalt vooraf de abonnementskosten en achteraf de verbruikskosten.
Badge
Goedemorgen,

Ik heb sinds 2 maanden mijn prepaid abonnement omgezet naar een sim only.
Het valt mij op, dat ik in April dubbele kosten heb betaald (ik weet nu de reden), maar deze week zijn er weer dubbele kosten afgeschreven.
Hoe zit dit? Gebeurt dat nu elke maand? Liever niet, want dat gaat aardig in de papieren lopen.

Ik verneem graag van jullie!

Groetjes,
Martin


Hoi Martin B.,

Ik zie in het systeem dat je een bel bundel en een internetbundel hebt. Je betaalt abonnementskosten voor de bundel Simyo 200 voor de maand mei en voor de internetbundel Simyo 500 voor de maand mei. Je betaalt vooraf de abonnementskosten en achteraf de verbruikskosten.


Hallo Natasha,

Ik vind dit nogal vreemd. Ik betaal nu weer bijna 30 euro voor een abonnement wat 13,50 zou moeten kosten.
dus eerste maand 30 euro nu weer 30 euro ik heb van mijn 200 belminuten nog 190 over en ik heb van mijn 500 mb internet er maar 296 verbruikt: ik zit dus nog ruim binnen de limieten....waarom dan weer 30 euro vraag ik me af!
Badge +8
Hallo Natasha,

Ik vind dit nogal vreemd. Ik betaal nu weer bijna 30 euro voor een abonnement wat 13,50 zou moeten kosten.
dus eerste maand 30 euro nu weer 30 euro ik heb van mijn 200 belminuten nog 190 over en ik heb van mijn 500 mb internet er maar 296 verbruikt: ik zit dus nog ruim binnen de limieten....waarom dan weer 30 euro vraag ik me af!


Hoi MartinB,

Ik had jouw vraag hier al beantwoord. Wil je je vraag voortaan op 1 plek stellen? Dat houdt het forum overzichtelijker, en komt het sneller antwoorden ook ten goede.

Je hebt €13,50 betaald aan abonnementskosten.
Daarnaast heb je voor €8,30 naar servicenummers gebeld (0900-nummers zijn dat), die vallen standaard buiten de bundel.
Ook gesprekken en smsjes in en naar het Buitenland vallen standaard buiten je bundel €1,53 aan gesprekken naar Zone 1, en €3 aan smsjes naar Zone 1.

Dit kun je allemaal nakijken op je gespecificeerde factuur. Ook tijdens de maand kun je je buiten bundel verbruik al zien, als je bij het tabblad Verbruik op de naam van de maand klikt.

Is het nu wat duidelijker waar de kosten vandaan komen?

Groetjes,
Charlene

Reageer